• دوشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401080905945
  • خبرنگار : 50177

رئیس دانشگاه لرستان:

هوشیاری همگانی و عمومی در برابر دشمن ارتقاء داده شود

هوشیاری همگانی و عمومی در برابر دشمن ارتقاء داده شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: هوشیاری همگانی و عمومی در برابر دشمن ارتقا داده شود.

علی نظری در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ (ع) شیراز که با حضور اساتید و دانشجویان در محوطه ورودی دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد ضمن محکومیت تروریسم و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، اظهار کرد: رویکرد دشمن، جنگ ترکیبی است و بارها در مقابله با نظام مقتدر و مردمی جمهوری اسلامی ایران، ناکام مانده و این بار به دنبال آن است که از طریق ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، به نظام اسلامی و مردم آسیب وارد کند.

وی بیان کرد: براساس آموزه‌های دین اسلام، هیچ‌گاه نباید به دشمن اعتماد کنیم و همیشه باید در برابر دشمن، هوشیاری همگانی و عمومی را ارتقاء دهیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان افزود:دشمن برنامه‌ریزی کرده است که دانشگاه‌ها را به آشوب بکشاند؛ به طور حتم، در این راه، شکست خواهد خورد؛ زیرا قاطبه دانشگاهیان، استکبارستیز و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت و ثبات کشور هستند.

نظری تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد ایران اسلامی، مقتدر و پیشرفته باشد و به همین علت از هر روشی برای ناامن کردن کشور استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، دانشگاهیان دانشگاه لرستان در بخشی از این مراسم، در محل بوستان سه شهید گمنام دانشگاه لرستان حضور یافتند و با قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهدای سرافراز، ادای احترام کردند؛  همچنین آنان مسیر درب ورودی دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد را تا مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) با پای پیاده طی کردند و در این راهپیمایی درون دانشگاهی، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوب‌گر و مرگ بر منافق سر دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha