• دوشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401080906042
  • منبع : نمایندگی مرکزی

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه تفرش آغاز بکار کرد

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه تفرش آغاز بکار کرد

ایسنا/مرکزی در راستای اجرای طرح ملی "توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال" تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و دانشگاه تفرش منعقد و مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی این دانشگاه آغاز بکار کرد.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" رئیس دانشگاه تفرش در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت: دانشگاه تفرش از پتانسیل های مهم از جمله اساتید جوان در کنار اساتید با تجربه و متخصص برخوردار است و می تواند در راستای خلق ایده و اثرگذاری در امر پژوهش گام برداشته و نقش کلیدی خود را در راستای ترقی و پیشرفت دانشگاه در عرصه های ملی و جهانی و حرکت در راستای مرجعیت علمی ایفا کند.

وی افزود: قرار گرفتن ۳۵ درصد از مقالات چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش به لحاظ کیفیت در چارک اول، نشان دهنده این امر است که این دانشگاه از نظر اثربخشی مقالات تراز اول در جایگاه خوب و شایسته ای قرار دارد.

وی افتتاح "مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی" در دانشگاه تفرش را گامی مثبت جهت توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی عنوان و اظهار کرد: دانشجویان می توانند در کنار تحصیلات دانشگاهی از مهارت های فنی و حرفه ای به طور همزمان بهره مند شوند و امروز با افتتاح این مرکز در دانشگاه تفرش این شرایط برای دانشجویان مهیا شده است. 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز در این نشست گفت: توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان در واحدها و پردیس های دانشگاهی زیر مجموعه در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارت و حرفه ای و هم افزایی در راستای استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژهشی طرفین از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

"حمیدرضا رستمی" با بیان اینکه تاکنون ۱۳ مجوز ایجاد مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی از سوی مرکز فنی و حرفه ای  در استان مرکزی  صادر شده است افزود: افتتاح مرکز (TMC) در دانشگاه تفرش  بستری مناسب  در راستای  مهارت آموزی و اشتغال دانشجویان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، در پایان این نشست "مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی" در دانشگاه تفرش با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی، رئیس دانشگاه تفرش افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha