• دوشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401080906150
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

رسالت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی قانون‌گرایی و پیگیری مطالبات بدنه دانشجویی است

رسالت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی قانون‌گرایی و پیگیری مطالبات بدنه دانشجویی است

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قانون گرایی و پیگیری مطالبات بدنه دانشجویی بدون توجه به حاشیه سازی‌ها را وظیفه و رسالت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی برشمرد.

دکتر کامران قدس ۹ آبان در دیدار با دبیران و مسئولین تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی این دانشگاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم توجه بیش از پیش به بحث فرهنگ، دانشگاه را نماد سرزندگی، امید، شور و نشاط معرفی و اظهار کرد: رسالت اصلی تشکل‌های دانشجویی را تقویت روحیه امید، شور و نشاط و هدایت جریان دانشجویی در مسیر فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی است.

دکتر کامران قدس تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی را متعلق به همه دانشجویان دانست و افزود: یکی از انتظارات مهم از تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی، قانون گرایی و پیگیری مطالبات بدنه دانشجویی بدون توجه به حاشیه سازی‌ها است.

وی تاکید کرد: کانون های فرهنگی دانشجویی باید در همه عرصه ها و زمینه‌ها؛ سرمشق و الگوی مناسبی برای دانشجویان باشند تا دانشجویان با علاقمندی و رغبت؛ جذب کانون‌ها شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: دانشجویان باید در پیشبرد اهداف و برنامه‌های مختلف در فضای دانشگاه‌ها و کشور نقش آفرینی کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت های تشکل ها و کانون ها، بیان کرد: هدف از این نشست هماهنگی بیشتر کانون ها و تشکل ها با هم و با تعامل بهتر معاونت دانشجویی فرهنگی است.

دکتر حاجی حسنی خاط نشان کرد: دانشگاه محل رشد و تکامل و محل یادگیری زندگی اجتماعی است و در این راستا فرایند اجتماعی شدن و مسئولیت پذیری دانشجویان باید در دانشگاه و کانون های دانشجویی شکل بگیرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان یادآوری کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ تشکل و کانون در دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha