• سه‌شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081006622
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

زنگ استکبارستیزی در مدارس گلستان نواخته می‌شود

زنگ استکبارستیزی در مدارس گلستان نواخته می‌شود

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از نواختن زنگ استکبارستیزی به مناسبت ۱۳ آبان در تمامی مدارس سطح استان خبر داد.

سید رضا نظری صبح امروز سه شنبه ۱۰ آبان در گفتگو با خبرنگاران، نقش دانش‌آموز در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار بارز و پررنگ خواند و اظهار کرد: دانش آموزان گلستانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی خلق کردند و در کنار سایر اقشار در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش داشتند که شهدای پنجم آذر گرگان یکی از مصادیق آن است.

وی با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان در میادین علمی، تربیتی و ورزشی حماسه‌های زیادی خلق کردند، افزود: موفقیت‌های دانش‌آموزان گلستانی در بستر نظام مقدس جمهوری اسلامی بی‌شمار است، امروز در مدارس ما قهرمان آسیا در دوی ۸۰۰ متر وجود دارد که این یک موفقیت بزرگ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تأکید کرد: امروز دانش آموزان گلستان از لحاظ سطح علمی به جایگاهی رسیدند که می‌توانند دانش مهارتی خود را از طریق دیپلماسی مهارتی به خارج از کشور انتقال دهند و این موفقیت‌ها حاصل بهاء دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی به قشر دانش آموز است.

نظری با تأکید بر اینکه نقش دانش آموزان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه بسترسازی نظام مهم و قابل توجه است، ابراز داشت: خوشبختانه در حال حاضر گفتمان‌ها و نشست های بصیرتی در مدارس شکل گرفته و این گفتمان‌های بصیرتی توسط دانش آموزان انقلابی برای سایر دانش آموزان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز حماسه حضور است، تصریح کرد: از همین تریبون از تمامی دانش آموزان به ویژه والدین آنها دعوت می‌کنم در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند تا حضور کوبنده آنها مشت محکمی بر دهان دشمنان باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از نواختن زنگ استکبارستیزی در استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور زنگ استکبارستیزی در روز چهارشنبه ۱۱ آبان، در همه مدارس استان نواخته می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم و تاریخی است که هر کدام نقش مهمی در پیشبرد نهضت امام راحل داشته است، تصریح کرد: امیدوارم در روز ۱۳ آبان شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha