• سه‌شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401081007124
  • خبرنگار : 50026

توسط بسیج سازندگی خراسان جنوبی انجام شد:

اتمام ۲۹ پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی

اتمام ۲۹ پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۲۹ پروژه با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه قیر مصرفی به اتمام رسیده است.

مهدی هنری، امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان در حاشیه افتتاح آسفالت دهو شهرستان نهبندان، اظهار کرد: در راستای برنامه های خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی، یکی از طرح‌هایی که از سال گذشته در قانون بودجه آمده بود تامین قیر رایگان برای پروژه‌های جاده‌های بین مزارع، راه‌های روستایی، حوزه، پایگاه‌های بسیج و پاسگاه های انتظامی بود.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: با هماهنگی که با دستگاه‌های اجرایی استان بابت اجرای طرح‌ها انجام شد در مرحله اول تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۱۵۰۰ تن قیر را تحویل گرفتیم و در راستای اجرای پروژه ها بکار گرفته شد.

وی افزود: در مرحله دوم نیز با پیگیری‌های انجام شده طی ۲ ماه گذشته هماهنگی انتقال سه هزار تن قیر به استان انجام شد و تاکنون بیش از چهار هزار تن قیر وارد استان شده است و پیگیر هستیم که بتوانیم این میزان را تا پایان آبان ماه به حدود پنج هزار تن برسانیم و بالغ بر ۸۰ پروژه زیر مجموعه را با این میزان قیر به اتمام برسانیم.

هنری با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ پروژه با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه قیر مصرفی به اتمام رسیده است، گفت: حدود ۳۵۰ هزار مترمربع کار اجرایی در حوزه آسفالت انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: برای سال ۱۴۰۱ نیز پیشنهادات اولیه به سازمان بسیج سازندگی کشور ارسال شده و منتظر تعیین سهمیه خراسان جنوبی در راستای بودجه ۱۴۰۱ هستیم تا بتوانیم اولویت‌های اجرایی برای سال ۱۴۰۱ را داشته باشیم.

وی یادآور شد: در شهرستان نهبندان نیز در مرحله جدید ۲۳۰ تن قیر وارد شهرستان شده که پروژه هایی در راستای راه روستایی اجرا خواهد شد و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد که با این میزان جمع کل قیری که وارد شهرستان نهبندان شده به بیش از ۴۴۰ تن خواهد رسید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha