• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401081107177

فرماندار شیراز مطرح کرد:

عزم جدی برای ساماندهی معتادان متجاهر در شیراز

عزم جدی برای ساماندهی معتادان متجاهر در شیراز

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد که برای ساماندهی معتادان متجاهر در این کلانشهر، عزم جدی ایجاد شده است.

لطف‌الله شیبانی در دیدار شهردار شیراز، مسائلی نظیر معتادان متجاهر را از مشکلات این کلانشهر برشمرد که حل آن عزمی راسخ می طلبد و  با تبیین مسائل همچون ساماندهی معتادین متجاهر، اضافه کرد: این معضل از مشکلات این کلان‌شهر بوده که باید با عزمی راسخ به سمت حل آن حرکت کرد.

او بر فعال کردن بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهر تصریح و اظهار کرد: ساماندهی بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار، میوه مورد نیاز مردم را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تأمین خواهد کرد.

فرماندار شهرستان شیراز در ادامه این دیدار بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای حریم این شهرستان تأکید و تصریح کرد: اجرای طرح هادی موجب تعیین حریم مشخصی برای روستاها خواهد شد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این دیدار، تعامل مدیریت شهری با فرمانداری را پیش‌نیازی برای رفع موانع امور شهری دانست.

به گفته او؛ مشارکت دستگاه‌های متولی در اداره شهر باعث هم‌افزایی و تعالی و رشد این کلانشهر می‌شود.

شهردار شیراز نیز با تأکید بر ساماندهی معتادین متجاهر خاطرنشان کرد: زیبنده شهر شیراز نیست که در آن شاهد حضور معتادین متجاهر و متکدیان باشیم.

افزایش سرانه فضاهای فرهنگی ازجمله کتابخانه‌ها و جانمایی کتابخانه مرکزی در مکانی مناسبی از دیگر مواردی بود که شهردار کلانشهر شیراز بر آن تأکید داشت.

اسدی بر مقوله حریم شهر و اجرای طرح هادی اختصاص داشت که اسدی دراین‌باره گفت: سایر دستگاه‌های خدمات رسان وقتی خدمات خود را به ساخت‌وسازهای غیرمجاز ارائه می‌دهند، این موضوع امر رسیدگی به تخلفات ناشی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز را دشوار می‌کند.

شهردار شیراز بیان کرد: دستگاه‌های متولی به جد با تغییر کاربری اراضی در حریم شهر شیراز برخورد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha