• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401081107840
  • خبرنگار : 50471

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در نهاوند اعلام شد

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در نهاوند اعلام شد

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح جمعه در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، شهروز کیانی روز چهارشنبه ۱۱ آبان در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: دانش‌آموزان آزادی‌خواه در مقابل استکبار جهانی همیشه ایستاده اند و در طول تاریخ انقلاب همیشه این مورد را اثبات کرده‌اند.

وی افزود: دشمن همیشه در صدد ایجاد شبهه برای نسل جوان است چون این جوانان آینده کشور را خواهند ساخت.

کیانی تصریح کرد: رهبر انقلاب همیشه به نقشه‌های دشمنان برای سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان اشاره دارند و باید این موضوع را همیشه مدنظر داشته باشیم.

وی بیان کرد: ضرورت دارد همه دستگاه‌های متولی فرهنگی در شهرستان دقت کنند و هماهنگی لازم برای برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان را داشته باشند.

معاون سیاسی فرماندار نهاوند ادامه داد: مردم کشور ما همیشه دشمنان را ناامید کردند و حضور نسل جوان در این مراسم بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

کیانی تاکید کرد: این راهپیمایی در نهاوند و دیگر بخش‌ها با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نهاوند رقم خواهد خورد.

وی عنوان کرد: مراسم روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی نهاوند از مقابل مسجد جوانان شروع می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند نیز در این جلسه با بیان این‌که ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مردم و بویژه نسل جوان جامعه است، گفت: باید با همکاری با سایر نهادها بعد از دو سال کرونا که مراسم راهپیمایی در این روز برگزار نشده است مراسم باشکوهی برگزار شود.

سرهنگ علی مختاری، اضافه کرد: دشمنان برنامه‌ریزی‌های زیادی برای تاثیرگذاری بر روی نسل جوان انجام داده‌اند تا آن‌ها را ناامید کنند ولی دشمنان همیشه ناموفق بوده‌اند.

وی با بیان این‌که حضور نسل جوان جامعه در این مراسم برای دشمنان پیام‌های مهمی دارد، خاطرنشان کرد: حضور نوجوانان دهه هشتادی در این مراسم جلوه‌های زیبایی از ارادت نسل جوان به انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha