• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401081108040
  • خبرنگار : 50176

وزیر ورزش و جوانان:

با مدیریت تمامی اماکن ورزشی، ورزش توسعه پیدا خواهد کرد

با مدیریت تمامی اماکن ورزشی، ورزش توسعه پیدا خواهد کرد

ایسنا/لرستان وزیر ورزش و جوانان گفت: با مدیریت تمامی اماکن ورزشی، ورزش توسعه پیدا خواهد کرد.

سیدحمید سجادی در آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر، ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان ورزش این شهرستان، بیان کرد: امیدوارم هرچه زودتر با برنامه‌ریزی بتوانیم منابع لازم را در اختیار این استان قرار دهیم که همه پروژه‌های نیمه‌تمام در اسرع تکمیل شود.

وی ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی ایران و از شروع دولت مردمی سیزدهم دو میلیون متر مکعب به سرانه ورزشی کشور اضافه شده است هرچند با هدفی که مدنظر ما است فاصله داریم، باید با برنامه‌ریزی به فکر تکمیل مابقی پروژه‌ها باشیم.

سجادی یادآورشد:  با مدیریت تمامی اماکن ورزشی، ورزش توسعه پیدا خواهد کرد.

این وزیر دولت سیزدهم اضافه کرد: تک‌تک هیات‌های ورزشی یک بردار دارند که جمع آنها بردار برآیند برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های ورزشی است که نتیجه تلاش و توجه مدیران مربوطه است.

وی از برنامه‌ریزی برای تامین منابع جهت راه‌اندازی پیست تارتان در پل‌دختر خبر داد و افزود: در این صورت پشت دروازه‌های زمین چمن مصنوعی به چمن نیاز ندارد و تارتان و پیست دو میدانی در کنار فوتبال ایجاد می‌شود که باید مختص دو و میدانی‌ها باشد.

وزیر ورزش وجوانان گفت: یکی از هنرهای مدیریت در عرصه ورزش و جوانان نوع بهره‌برداری و نگه‌داری است که انتظار می‌رود مسوولان ورزش پل‌دختر دست در دست هم دهند تا زمین چمن که به این زیبایی احداث شده، استخر شنا و امثال آن حتی یک ساعت خالی نماند و این همان هنر مدیریت است.

وی اظهار کرد: خوشحالیم که برای دومین بار در این شهرستان حاضر شدیم و همه سعی و تلاش ما این است که از تمام ظرفیت وزارت استفاده کنیم که کمبودها رفع شود و آنچه که ورزشکاران نیاز دارند در اختیار آنها بگذاریم.

سجادی گفت: امیدواریم بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که روز به روز در سطح کشور شاهد رشد و توسعه ورزش باشیم.

وی افزود: سفر به شهرستان پلدختر صد و سی چهارمین سفر ما به شهرستان‌های مختلف کشور بود و هدف ما از این سفرها این است که به مردم خدمت کنیم و بهترین شرایط را فراهم آوریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha