• پنجشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081208088
  • خبرنگار : 50039

مربی تیم والیبال پاس گرگان عنوان کرد

هماهنگی بازیکنان عامل پیروزی مقتدرانه ما در داربی استان گلستان

هماهنگی بازیکنان عامل پیروزی مقتدرانه ما در داربی استان گلستان

ایسنا/گلستان مربی تیم والیبال پاس گرگان با بیان اینکه هماهنگی بین بازیکنان عامل پیروزی مقتدرانه در دربی استان گلستان بود، افزود: تیم والیبال گنبدکاووس همیشه آماده است و این نتیجه از شایستگی‌های این تیم نمی‌کاهد.

امید عقیلی، پس از پایان دربی والیبال استان گلستان با ابراز خرسندی از پیروزی در این دیدار حساس و مهم، در گفت و گو اظهار کرد: «عیسی سنگدوینی» سرمربی تیم پاس گرگان به دلیل اینکه همزمان مسئولیت هیئت والیبال استان گلستان را برعهده دارد از ایستادن در جایگاه سرمربیگری در این بازی مهم امتناع کرد.

مربی تیم والیبال پاس گرگان با تأکید بر اینکه «گنبدکاووس» پایتخت والیبال ایران است و همیشه در میادین والیبال کشور بسیار خوب و آماده حاضر می‌شود، ادامه داد: امروز تیم پاس گرگان بهتر و هماهنگ بازی کرد و همین هماهنگی رمز پیروزی مقتدرانه ما شد.

وی با اشاره به اینکه بازی والیبال مساوی ندارد و تیم‌ها یا پیروز می‌شوند و یا می‌بازند، افزود: تیم والیبال گنبدکاووس همیشه آماده است و این نتیجه از شایستگی‌های این تیم نمی‌کاهد.

عقیلی در خصوص قرار ندادن «امین اسماعیل‌نژاد» بازیکن ملی‌پوش پاس در ترکیب امروز، توضیح داد: اسماعیل‌نژاد اعلام کرد که به آمادگی کامل نرسیده است و به مرور زمان برای کمک به تیم به جمع بازیکنان اضافه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امشب برای برگزاری دیدار معوقه هفته دوم لیگ با تیم رهیاب‌ملل مریوان عازم استان کردستان می‌شویم، خاطرنشان کرد: درحال حاضر از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داریم و تلاش خواهیم کرد تا دیدارهای بعدی را به سود خود تمام کنیم.

گفتنی است، در چارچوب لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱) تیم‌های هم استانی پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در سالن‌ امام‌ خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف هم رفتند که تیم پاس موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود را شکست دهد.

فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور با حضور ۱۴ تیم «پاس گرگان، شهرداری گنبدکاووس، شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، نیان‌الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب‌ملل مریوان، شهداب یزد، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، ایفا سرام اردکان، گیتی‌پسند اصفهان و پیکان تهران» برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha