• پنجشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081208277
  • خبرنگار : 50039

رئیس مجمع بسیجیان گلستان عنوان کرد

جهان آماده تماشای حماسه ۱۳ آبان ایرانیان/ حل مشکلات کشور با کمک نخبگان

جهان آماده تماشای حماسه ۱۳ آبان ایرانیان/ حل مشکلات کشور با کمک نخبگان

ایسنا/گلستان رئیس مجمع بسیجیان استان گلستان با بیان اینکه مشکلات کشور با کمک نخبگان حل می‌شود نه جوسازی‌های دشمنان، افزود: ملت ایران آماده مقابله با دسیسه‌های آمریکاست و در ۱۳ آبان جهان حماسه بزرگ ایرانیان را تماشا می‌کنند.

علی‌اصغر تناور صبح امروز (پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱) در چهارمین اجلاس مجمع عالی بسیجیان استان گلستان که با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه نینوا برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی "وحدت" رمز پیروزی ملت ایران بوده که مردم گلستان به معنای واقعی نماد وحدت شیعه و سنی و اقوام در کشور هستند.

رئیس مجمع بسیجیان استان گلستان با تاکید بر اینکه مجمع عالی بسیج بر اساس گفتمان رهبر معظم انقلاب کار خود را انجام می دهد، ادامه داد: هدف مجمع، گره‌گشایی از مشکلات است و برای همین منظور نخبگان همه اقشار در آن عضو هستند.
وی رصد مسایل، تجزیه و تحلیل، اولویت‌بندی و ارائه راهکار را از وظایف مجمع برشمرد و افزود: باید بپذیریم مردم مشکلات دارند و با کمک نخبگان و هم‌افزایی می‌شود این مشکلات را حل کرد.

جهان آماده تماشای حماسه ۱۳ آبان ایرانیان/ حل مشکلات کشور با کمک نخبگان
رئیس مجمع بسیجیان گلستان با اشاره به اینکه دشمن به شدت در تلاش برای بزرگنمایی مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: ملت ایران آماده مقابله با دسیسه‌های آمریکاست و در روز ۱۳ آبان همه جهان حماسه بزرگ ایرانیان را تماشا می‌کنند.

وی ملت ایران را ملتی شهادت‌طلب دانست و تصریح کرد: برای همین است که آمریکا توان مقابله با ملت ایران را ندارد.

تناور با بیان اینکه نباید پرچم مطالبه‌گری در کشور پایین بماند، زیرا دشمن در کمین است تا این پرچم را به دست بگیرد، اضافه کرد: وظیفه نخبگان در زمینه رفع و حل مشکلات بسیار سنگین است.

وی با تاکید بر اینکه در ۱۴ شهرستان استان گلستان ۱۴ مجمع فعال است، گفت: مجامع استان بیش از ۷۰ موضوع و طرح را در دست پیگیری دارد که موضوع کم‌آبی و خشکسالی، بیکاری، عدم زیرساخت گردشگری، ریزگردها، حفظ منابع‌طبیعی و محیط‌زیست مهمترین آنهاست.

گفتنی‌است، در این جلسه تنی چند از اعضای مجمع بسیجیان استان گلستان به بیان مسایل، مشکلات و نکته‌نظرات کارگروه‌های خود پرداخته و راهکارهایی را ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha