• پنجشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081208418
  • خبرنگار : 50039

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

اجرای پروژه آبرسانی به ۴۸۰ روستای گلستان

اجرای پروژه آبرسانی به ۴۸۰ روستای گلستان

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان از آبرسانی به ۴۸۰ روستای گلستان خبر داد و افزود: از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تاکنون عملیات احداث ۱۷ مخزن آب را در دستور کار دادیم که ۶ مخزن احداث، ۸ چاه آب حفاری و ۱۷۰ کیلومتر خط انتقال شبکه‌گذاری شده است.

سردارعلی ملک‌شاهکویی ظهر امروز (پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱) در چهارمین اجلاس مجمع عالی بسیجیان استان گلستان که با حضور «سردارسرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه نینوا برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه کارگروه‌های مجمع بسیج، کمک علمی و فکری به توسعه همه جانبه استان گلستان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه موارد مطرح شده در مجمع صادقانه بوده و حب و بغض در آنها نیست، ادامه داد: گلستان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، دارای مشکلاتی هست که باید برای رفع آنها و استفاده از همه ظرفیت استان همت کنیم.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی روستای «سخی‌آباد آق‌قلا» که صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد، خاطرنشان کرد: در تداوم اجرای طرح شبکه توزیع داخلی، به ۴۸۰ روستای گلستان آبرسانی می‌شود که این پروژه پیشرفت فیزیکی بسیار بالایی دارد.

ملک‌شاهکویی با تأکید بر اینکه این پروژه عظیم با انسجام و هم‌افزایی در قالب ۱۰ مجتمع آبرسانی در حال انجام است، افزود: از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تاکنون عملیات احداث ۱۷ مخزن آب را در دستور کار دادیم که ۶ مخزن احداث، ۸ چاه آب حفاری، ۱۷۰ کیلومتر خط انتقال شبکه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شد ۴۰ هزار واحد مسکن مددجویان در سراسر کشور با کمک بسیج، کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شود که سهم استان گلستان برای ابتدای سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳۰۰ واحد مسکونی بود، تصریح کرد: هم اکنون ۲۷۰ واحد تکمیل و آماده تحویل شده است.

فرمانده سپاه نینوا «وحدت» موجود در استان و احساس مسئولیت را عامل تسریع در روند احداث واحدهای مسکونی مددجویان دانست و اضافه کرد: با اخذ مجوز احداث ۹۰۰ واحد مددجویی دیگر، سهمیه استان به هزار و ۲۰۰ واحد افزایش یافته که با تلاش‌های انجام شده در احداث سازه و دیوارکشی ۵۰ درصد پیشرفت داریم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات با دعوا و هرج و مرج حل نمی‌شود و در سایه وحدت می‌توانیم زندگی خوب، توسعه، پیشرفت و امنیت داشته باشیم، گفت: برای حل مشکل گندم، عملیات زهکشی ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی شمال استان را در دستور کار قرار دادیم که با تکمیل این پروژه شاهد انقلاب در صنعت کشت گندم خواهیم بود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه برای تحقق جهاد تبیین باید در کنار مردم برای عمران، آبادانی و توسعه کشور تلاش کرد، افزود: بعضی‌ها در روحیه دوران طاغوت قرار دارند تا کسی در را برایشان باز کند و باید بدانیم این تفکر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب فاصله دارد.

وی در پایان به اتحاد اقوام در استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: در این ایام که دشمن تلاش کرد آرامش کشور را بر هم بزند و اقوام را به کف خیابان‌ها بکشاند، اقوام بلوچ، ترکمن، سیستانی، فارس، سنی، شیعه و غیره در استان گلستان با بصیرت، صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند تا نماد وحدت در کشور باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha