• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081308621
  • خبرنگار : 50491

در یوم‌الله ۱۳ آبان؛

نگارستان ایران خروشید/ دهه‌هشتادی‌ها «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر فریاد زدند

نگارستان ایران خروشید/ دهه‌هشتادی‌ها «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر فریاد زدند

ایسنا/گلستان راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان از دقایقی پیش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور همزمان در جای‌جای استان گلستان آغاز شده است.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت مظلومانه شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) از دقایقی پیش با حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانش‌آموزان و دانشجویان و مسئولان گلستان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

این مراسم در گرگان از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهرداری آغاز شده و مردم دارالمؤمنین این مسیر را به سمت خیابان شهداء، چهارراه شهدا و مصلی وحدت می‌پیمایند سپس به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت می‌کنند.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۳ آبان امسال در ۲۴ نقطه از استان گلستان آغاز شده و بار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» در نگارستان ایران طنین‌انداز شده است.

مردم بصیر و انقلابی گلستان امروز با حضور پرشور و حماسی خود ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با امامین انقلاب و شهدای گرانقدر  انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم به ویژه شهدای اخیر امنیت و  حرم شاهچراغ بار دیگر به جهانیان اعلام کردند که همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا، ایستاده و  نسبت به توطئه های شوم استکبار جهانی آگاه و هوشیارند و تنها راه رسیدن به پیشرفت و فتح قلل عزت، شرف و اقتدار را در مقاومت و ایستادگی می‌دانند.

امروز اقشار مختلف مردم گلستان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «انتظامی تشکر تشکر» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» انزجار خود را از تهدیدها و اقدامات خصمانه دولت‌های استکباری علیه ملت ایران نشان داده و با حضور حماسی خود با شهدای دانش‌آموز به ویژه سه شهید دانش‌آموز حادثه حرم شاهچراغ(ع) شیراز تجدید بیعت کردند و بار دیگر ضمن اعلام ولایتمداری و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

۱۳ آبان امسال با توجه به حادثه تروریستی در حرم امن حضرت احمد ابن موسی«ع» شاهچراغ  و به خاک و خون کشیدن و قتل عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه به ویژه سه شهید دانش‌آموز این حادثه و همچنین تلاش مذبوحانه مثلث شوم غربی، عربی و عبری برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور حال و هوای دیگری دارد و دهه هشتادی‌ها و دهه‌نودی‌های گلستان ضمن ابراز همدردی با «آرتین»،  شعار «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر از همیشه فریاد می‌زنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha