• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401081308666
  • خبرنگار : 50177

امام جمعه بروجرد:

ملت ایران استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه‌های دشمن ایستاده است

ملت ایران استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه‌های دشمن ایستاده است

ایسنا/لرستان امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه‌های دشمن ایستاده است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آبان روز استکبارستیزی و نمایش قدرت پوشالی آمریکای جنایت کار است، افزود: ملت بزرگ ایران همان ملت قبل با همان روحیه استکبار و آمریکا ستیزی است.

وی ادامه داد: ملت ایران امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا یکبار دیگر بر سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

حسینی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در بخش‌های مختلف، بیان کرد: مشکلات را انکار نمی‌کنیم ولی در اکثر شاخص‌ها و حوزه‌ها نسبت به قبل از انقلاب جلو هستیم و با همت مسئولان انقلابی بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با تاکید براینکه استکبار در مقابل ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تصریح کرد: ملت ایران استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه‌های دشمن ایستاده و هیچ وقت ظلم و زور را نمی‌پذیرد.

حسینی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب به خوبی شرایط روز دنیا را می‌دانند و با رهبری‌های داهیانه و بیانات به موقع تمام توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند، افزود: امروز شاهد سرافرازی ملت ایران در دنیا هستیم.

وی با تاکید براینکه  اختلاف ما با غربی‌‎‌ها و استکبار جهانی سطحی و حل شدنی نیست، تصریح کرد: ایرانیان به دنیا نشان داده که قوی هستند و امروز عزت و عظمت ملت شریف ایران به عنوان کشوری مقتدر لرزه بر جان دشمن انداخته است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اتفاقات اخیر خطاب به خانواده‌ها گفت: والدین باید به جوانان آگاهی دهند و آن‌ها را نسبت به توطئه‌های دشمنان هشیار کنند.

حسینی با بیان اینکه پرچم کشور نماد استقلال، عظمت و عزت ماست، خاطرنشان کرد: در اغتشاشات عده‌ای پرچم کشور را به آتش می‌کشند و کسانی که توهین می‌کنند، مشکل‌دارند شاید عده‌ای فریب‌خورده باشند اما برمی‌گردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha