• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401081308879
  • خبرنگار : 50037

امام جمعه اسدآباد:

آمریکایی‌ها و دشمنان ایران اسلامی با استقلال کشور مشکل دارند

آمریکایی‌ها و دشمنان ایران اسلامی با استقلال کشور مشکل دارند

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: دشمنان ایران اسلامی روزی می‌گفتند که موشک و پهپادهای ساخت ایران ماکت و فتوشاپ است اما امروز هنرنمایی موشک و پهپادهای کشورمان حیرت تمام دنیا را معطوف خود کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی جمعه ۱۳ آبان‌ماه در خطبه های نماز جمعه اسدآباد، اظهار کرد: امام راحل  فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و به حق تا به امروز هم نتوانسته غلطی بکند؛ بله از آمریکا ضربه خورده ایم و کم ضربه ندیده ایم و این ضربات به خاطر تمکین نفوذی ها و غرب‌گراهای داخل کشور بود.

وی تصریح کرد: تحریم های آمریکا برای ما هزینه داشت اما تحریم‌ها برای عرصه تسلیحاتی و دفاعی ما فرصت آفرید تا بتوانیم موشک نقطه زن و پهپاد فوق مدرن جهانی بسازیم که موجب حیرت تمام دنیا شود.

موحدی با اشاره به اینکه تحریم ها را به فرصت تبدیل کردیم، گفت: اگر در برخی عرصه ها از جمله عرصه اقتصادی  ما مردم احساس فشار می ‌کنیم به علت آن است که فعالان اقتصادی به درستی به وظیفه خود عمل نکردند و فرامین امامین را فرصت نشمردند و در آن دقت نداشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مقابله با زورگویی است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به ما زور می گفتند و ما را تحقیر و غارت می کردند اما بغض‌های نهفته یک قرن مردم غیور ایران غلیان پیدا کرد و سیلی محکمی به صورت ایالات متحده خبیث زد که ابهت وی را در دنیا ریخت.

موحدی با اشاره به اینکه آمریکا همواره علیه ما فتنه می کرد و می کند، افزود: ۱۳ آبان روزی تاریخی و تجربه آموز است چراکه ۱۳ آبان روز تجسم شرارت آمریکاست و فرصت خوبی است که خیانت و شرارت‌های آمریکار را بازخوانی کنیم ضمن اینکه ۱۳ آبان روز اثبات مغلوبیت آمریکاست.

وی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان می‌گویند ما با آیت الله ها کار داریم، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و دشمنان ایران اسلامی با استقلال کشور ایران مشکل دارند و می‌گویند ایران باید در خدمت ما باشد.

موحدی مناسبت های تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ و تبعید امام راحل در سال ۴۳ را سه اتفاق مهم در ۱۳ آبان برشمرد و یادآور شد: امروز آمریکا هر نوع جنگ و فتنه را علیه ایران به کار برده، امروز آمریکا می بیند مردم ایران در عرصه اقتصادی در آستانه خودکفایی و شکوفایی جهانی است برای همین تمام تلاش خود را به کار برده و بسیج کرده و به میدان آورده  است.

وی بیان کرد: آمریکا در دروغگویی انصافا دست شیطان را از پشت بسته و روی شیطان را سفید کرده، با تمام خونسردی  و وقاحت دروغ می‌گویند و دروغ آنها افشا می شود و روی خود نمی آورند و دوباره روز از نو روزی از نو فتنه و دروغ  آنها شروع می‌شود.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: آمریکا هر روز با کمال بی‌شرمی با امپراطوری رسانه ای پرحجم خود به مخاطبان خود القا می کند اگر هشتگ شهدا شیراز و شاهچراغ مطرح شود می‌بندیم حال آن که هشتک یک کشته ساخته دروغی را گسترش می دهند و حقایق را کتمان و دروغ ها را بال و پر می دهند.

موحدی افزود: با وقاحت و ددمنشی تمام در شاهچراغ حمام خون راه انداختند و هشتک حمایت از یک کودک که پدر، مادر و برادر او در شاهچراغ شهید شد را جلوی آن را بستند و دم از انسانیت می زنند اما دختری که شراب خورده و مست و خودکشی کرده را علت مرگ آن را بر گردن نظام می‌اندازند و درفضای مجازی به آن بال و پر می‌دهند.

امام جمعه اسدآباد تاکید کرد: امروز تمام امید آمریکا به دروغ پردازی در فضای مجازی است به همین خاطر مقام معظم رهبری فرمودند جوانان موظفند در فضای مجازی در  عرصه تببین تلاش کنند تا حرف حق از دروغ تببین شود.

موحدی یادآور شد: امروز رسانه ‌های غربی می‌خواهند جلادان داعشی را مردم و نیروهای غیور حافظ امنیت را جلاد معرفی کنند،بی‌شرف هایی که بویی از انسانیت نبرده اند، بسیجی را تنها می‌گیرند شکنجه می‌کنند و ترور راه می‌اندازند و ککشان هم نمی گزد که این کار آنها بُعد شیطانی است.

وی گفت: رسالت داریم که جوانان و جامعه را به اینکه اگر گوششان به رسانه غربی باشد غیر از دروغ به خورد آنها نمی دهند توجه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha