• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401081308880
  • خبرنگار : 50199

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس شورای اسلامی:

۱۳ آبان تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است/ آشوبگران عُمال آمریکا هستند

۱۳ آبان تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است/ آشوبگران عُمال آمریکا هستند

ایسنا/مازندران رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در شهرستان ساری با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یک اتفاق فراملی و تجربه اندوز و نیز تجربه آموز است، گفت: آشوبگران عُمال آمریکا هستند و می خواهند هیمنه نظام را بشکنند اما کور خوانده اند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی که به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان مازندران در ساری شرکت کرده بود، ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یاد و خاطره ۳۱ هزار شهیدان دانش آموز کشور و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید کلگون کفن استان مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: آشوبگران عُمال آمریکا هستند و در اغتشاشات نقش تعیین و تاثیرگذار دارند و می خواهند هیمنه نظام را بشکنند اما کور خوانده اند.

وی با تاکید بر اینکه بحث اغتشاش و مقابله با اغتشاش ۲ مقوله متفاوت است گفت: مطالبه خانواده شهدا و ایثارگران برخورد با آشوبگران و برهم زنندگان امنیت و آرامش کشور است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبری، حضور حماسی را پایان روشنی برای همه دشمنان دانست و گفت: عده ای گفتند بسیج قدرت پوشالی دارد  و توان مقابله با جالوت ندارد، چه بسیار در تاریخ اتفاق افتاده که گروهی اندک بر گروهی کثیر غلبه کردند و خداوند با صابرین است.

میرتاج الدینی با اشاره به نزدیک شدن به ۴۴ سالگی انقلاب و ایستادگی نظام در برابر فتنه های آمریکا و همه هم‌پیمانانش تصریح کرد: دولت استکباری آمریکا سالها برنامه ریزی کرده و این اغتشاشات توطئه براندازی است.

وی با اشاره به اینکه اغتشاگران جوان و نوجوان ناآگاه هستند و مشکل از دستگاه های آموزشی و فرهنگی کشور است تاکید کرد: مسئله اصلی ما صحنه گردانان و سلبریتی ها هستند که با پول ملت معروف شدند، آنان خائن هستند و ملت ایران خیانت آنان را فراموش نخواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس از جنگ ترکیبی که دشمنان علیه انقلاب راه انداختند یاد کرد و افزود: آمریکا بجای اینکه پای مذاکرات هسته ای بنشیند، صحنه گردان اغتشاشات شده است.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: چالش آمریکا با چین، روسیه و ایران است؛ زیرا چین جایگاه رهبری جهانی دارد و روسیه تهدیدی برای اروپا شده است و ایران نیز یک قدرت اسلامی در منطقه است.

وی تصریح کرد: گروه های یمنی و عراقی مبارز از ۱۳ آبان الگو گرفتند و این اتفاق فراملی است؛ ۱۳ آبان هم تجربه اندوز و هم تجربه آموز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha