• شنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401081409070
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک مسئول عنوان کرد:

جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد

جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل استان اردبیل با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد ، گفت: برای برون رفت از مسیر انحرافی باید از نتایج تحقیقات و تجارب این نهاد انقلابی استفاده شود.

بهروز رحیم زاده ۱۴ آبان در نسشت با رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: واجدین شرایط طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیل جهت استفاده از تسهیلات مالی معرفی شده و تسریع در این امر پیگیری می شود.

وی گفت: جهاددانشگاهی نگاه علمی به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارد که برای برون رفت از مسیر انحرافی باید از نتایج تحقیقات و تجارب این نهاد انقلابی استفاده شود چرا که تیمی ارزشمند در حوزه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در سطح  استان بیش از دو هزار طرح به بانک ها جهت استفاده از تسهیلات به مبلغ ۱۲۷ میلیارد تومان معرفی شده است که از این تعداد ۳۱۱ طرح با مبلغ ۱۶ میلیارد تومان موفق به اخذ تسهیلات شده است.

رحیم زاده تاکید کرد: حدود ۳۴۰ طرح نیز از محل مستقل و پیشران محور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی جهت استفاده از تسهیلات بانکی به ما ارسال شده است که تسریع در استفاده از این تسهیلات در حال پیگیری است.

آماده همکاری برای ایجاد نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در استان هستیم

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز با اشاره به روند فعالیت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: در راستای ساماندهی مشاغل خانگی، سه هزار و ۳۲۲ نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعدا با سه هزار و ۳۱۸  نفر تماس اولیه گرفته شده است .

وی از ارزیابی سه هزار و ۳۱۶ نفر و استعداد سنجی دو هزار و ۴۷۳ نفر خبر داد و افزود: برای دو هزار و ۷۸۴ نفر مشاوره انجام و آموزش تخصصی و عمومی ۴ و هشت ساعتی داده شده و برای دو هزار و ۱۷ نفر نیز اتصال به بازار مستقل یا پیشران محور محقق شده است .

اوچی اردبیلی با اشاره به تجربه موفق جهاددانشگاهی در سایر استان‌ها در ایجاد بازارچه و نمایشگاه دائمی و محلی مشاغل خانگی، تصریح کرد: جهاددانشگاهی اردبیل برای ایجاد این نمایشگاه با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام آمادگی می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha