• شنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401081409395
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

اعلام زمان ثبت‌نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان

اعلام زمان ثبت‌نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: فرآیند ثبت‌نام از نخبگان جامعه کار و تولید استان در سی و چهارمین جشنواره امتنان آغاز شد.

علی جهانی، امروز در جمع خبرنگاران، بر معرفی موفقیت‌ها و برترین‌های کار و تلاش به جامعه تأکید و اظهار کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی نخبه نقش ارزنده‌ای در پایداری و توسعه اقتصادی لرستان دارد و باید نخبگان این قشر زحمتکش و پرتلاش که بار سنگینی را جهت توسعه اقتصاد کشور به دوش می‌کشند به مردم و جامعه معرفی کرد.

وی به آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید استان در آبان ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کار و جستجوی شناسایی و معرفی نخبگان جامعه کارگری و کارفرمایی هر سال در سطح ملی و استانی همزمان با هفته کارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به نحوه ثبت‌نام در این جشنواره اشاره کرد و گفت: همه کارگران، گروه‌های کار و واحدهای استان می‌توانند به سامانه اینترنتی به آدرس الکترونیکی   http://emtenan.mcls.gov.ir    مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

جهانی با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در این جشنواره در سراسر کشور از دهم آبان آغاز شده و تا یک آذر ادامه دارد، بیان کرد: علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تابعه مراجعه کنند و یا با شماره ۶-۳۳۲۲۹۸۰۴ تماس بگیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: اعتمادآفرینی، تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و اشتراک‌گذاری اطلاعات، تجارت، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha