• شنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401081409573
  • منبع : نمایندگی سمنان

درخواست فرماندار جدید در خصوص پروژه‌ای که موتور توسعه مهدیشهر می شود

درخواست فرماندار جدید در خصوص پروژه‌ای که موتور توسعه مهدیشهر می شود

ایسنا/سمنان فرماندار جدید شهرستان مهدیشهر خواستار اعطای ردیف بودجه به پروژه ملی طرح قطب دامپروری شد و از طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر به عنوان طرحی نام برد که می‌تواند این شهرستان را دگرگون کند.

مجتبی اقوامی پناه ۱۴آبان در آیین معارفه خود اظهار کرد: اگر امروز ۶۵ واحد صد درصد راکد ، احیا و ۱۷۲۰ شعل ایجاد و نرخ بیکاری به ۶.۱ رسید ، همگی در راستای سیاست های دولت‌مردمی آیت الله رئیسی و مرهون‌تلاش استاندار سمنان و در سایه سار همراهی و وحدت تمامی مسئولان استان محقق گردیده است.

وی با اشاره به برنامه های خود برای شهرستان ادامه داد: با وحدت و همدلی و بدور از حاشیه ها در راستای رفع مشکلات شهرستان مهدیشهر تلاش خواهم کرد.

فرماندار جدید شهرستان مهدیشهر افزود: تلاش خواهیم کرد تا با شناسایی اولویت ها و سرفصل های اصلی شهرستان مهدیشهر ، مسیر رشد و توسعه این شهرستان را هموار سازیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری تمامی دستگاه ها و حمایت همه جانبه مسئولان، ایجاد قطب دامپروری در شهرستان مهدیشهر ،  امسال دارای ردیف اعتباری گردد.

فرماندار جدید شهرستان مهدیشهر به نقش مهم طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر اشاره کرد و افزود: بی شک، ایجاد قطب دامپروری ، می تواند موتور توسعه شهرستان مهدیشهر باشد. 

وی در پایان از اعتماد استاندار سمنان و حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مردم و مسیولان قدردانی و از تلاش‌های شیردل سرپرست پیشین فرمانداری در طی دوران مسئولیت در این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا-آئین تکریم مهدی شیر دل، سرپرست پیشین فرمانداری و معارفه مجتبی اقوامی پناه ، فرماندار جدید شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استاندار سمنان، دکتر گلرو، نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین بارانی، امام جمعه مهدیشهر، صادقی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، خانواده معظم شهدا، اعضای شورای اداری شهرستان مهدیشهر و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری سمنان برگزار شد مجتبی اقوامی پناه به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha