• یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401081509955
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه:

در اجرای طرح "زکات تکواندو" همکاری نمی‌کنند

در اجرای طرح "زکات تکواندو" همکاری نمی‌کنند

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه علت اصلی اجرایی نشدن طرح زکات تکواندو در محله محروم "جعفرآباد" کرمانشاه را عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد.

مهدی همتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اجرای طرح زکات تکواندو در برخی مناطق استان، اظهار کرد: از حدود چند سال پیش طرح زکات تکواندو با همکاری مربیان منطقه اورامانات آغاز شد و امروز در چند نقطه دیگر استان هم اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح آموزش، لباس و حتی تجهیزات رایگان تکواندو را در دورترین و محروم ترین مناطق استان در اختیار علاقمندان به این رشته قرار می دهیم.

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح مربیان تکواندو به صورت رایگان آموزش می دهند، گفت: این طرح در حال حاضر در شهر نوسود و منطقه میانراهان اجرا می شود و اجرای آن در مناطقی از اسلام آبادغرب و هرسین هم در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: امسال بنا داشتیم طرح زکات تکواندو را در محله محروم "جعفرآباد" کرمانشاه هم با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند برگزار کنیم که به علت عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان این طرح اجرایی نشد.

همتی یادآور شد: قرار بود این طرح در مسجد امام جعفرصادق(ع) این محله اجرایی شود که در این را بطه لباس و مربی را برای آموزش رایگان تدارک دیدیم، اما نیاز به برخی تجهیزات مانند تشک تکواندو نیاز داشتیم که از اداره کل ورزش و جوانان خواستیم آن را در اختیار ما قرار دهد که این کار را نکردند و طرح اجرایی نشد.

وی در ادامه به تمرکز هیات روی رده های سنی پایه در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: در این رابطه ورزشکاران خوبی در استان پرورش یافته اند که از جمله آنها می توان به کوثر اساسه، آرین سلیمی، فاطمه کریمی، آتوسا پروین و... اشاره کرد.

رئیس هیات تکواندو استان تاکید کرد: با بازگشایی مدارس هم طرح استعدادیابی با کمک مربیان ورزشی در مدارس را در دستور کار قرار داده ایم و خوشبختانه تابحال هم استقبال خوبی از این طرح شده است.

وی به وجود برخی چالش ها در بحث استعدادیابی اشاره کرد و گفت: به دنبال رفع این چالش ها هستیم و امیدواریم در پایان سال 1402 استعدادهای جدیدی را در سطح نوجوانان آسیا  نشان دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha