• یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401081510004
  • خبرنگار : 71506

دبیر: به وزیر گفتم ببین خودت هستی که به من می‌گویی بمان؟

دبیر: به وزیر گفتم ببین خودت هستی که به من می‌گویی بمان؟

مراسم رونمایی از دو کتاب شهدای کشتی‌گیر در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه شهید سجاد عفتی با نام"نخسایی‌ها" و کتاب زندگی‌نامه شهید اصغر منافی‌زاده با عنوان "دوبنده خاکی" با حضور برخی از مسئولان کشوری و لشگری، خانواده معزز شهدا، برخی اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک و قهرمانان و پیشکسوتان کشتی در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

در این مراسم علی‌رضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران به همراه علی‌رضا پاکدل، مهرداد علی‌قارداشی و مهدی گودرزی اعضای هیات‌ اجرایی کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

علیرضا دبیر در این مراسم، گفت: هیچ‌موقع حال کشتی این‌قدر خوب نبوده؛ نه در مدال‌آوری، نه در امکانات و نه از لحاظ احترام بین مردم. حداقل تاریخ ۳۵ ساله‌اش را من یادم هست؛ دوره آقا تختی، دوره ما و حیدری‌ها و این دوره. از هر نظری چه امکانات، چه مدال و چه جایگاه هیچ‌وقت مثل این دوره نیست. والله همه‌اش برکت این شهداست، اگر من بگویم کار من است که خاک بر سرم! شهید غیرت دارد روی جایی که به نامش شده، روزی‌اش را شهدا می‌رسانند و ما تا به حال نمانده‌ایم و نمی‌فهمیم چطور انجام شده است.

رییس فدراسیون کشتی افزود: این مراسم‌ها کُد به ما می‌دهد، نه که سالی یک بار بزرگداشت بگیریم. این کفِ خیابان ماهاست، نام‌گذاری مسابقات بزرگداشت به نام علی‌رضا دبیر که نه، الگوی واقعی باید معرفی شود و به نام شهدا باشد. این‌ها می‌توانند ۷۰ هزار شفاعت کنند. ۴ دسته انعمت علیهم داریم، امام‌ها، صدیقین، صالحین و شهدا. انعمت علیهم ولایت اهل‌بیت است. ان‌شاالله فدراسیون‌ها این فرهنگ را رواج بدهند. یک نقدی اگر بخواهم بکنم این است که فرهنگ جهاد و جبهه در دهه ۷۰ کف جامعه نیامده که اگر می‌آمد، خیلی مشکلات را نداشتیم. خدا آخرش با فضلش ما را می‌سنجد اما جواب شهدا را دادن سخت است. چه مدیر بی‌عرضه‌ای که کار نمی‌کند و چه کسی که به کشور لطمه می‌زند.

او تصریح کرد: ۱۵۰۰ شهید کشتی‌گیر در کشور داریم و تا روزی که طاقت داشته باشم، باید کتاب‌شان در بیاید. ماهی ۲ کتاب باید با ادبیات کشتی‌گیری بیرون بیاید چون هر جامعه‌ای ادبیات خودش را دارد. روزی از سمت آن‌هاست، نه ما. به وزیر گفتم تیر ماه کارم تمام می‌شود و دیگر نمی‌آیم، به من گفت نمی‌شود کنتور صفر کنی؟ به او گفتم اصلا ببین خودت هستی! با او شوخی داریم و دوست هستیم.

دبیر افزود: رییسان هیات‌ها این‌جا هستند چون کشتی دارد پوست‌اندازی درست‌وحسابی می‌کند. تیم دوم و سوم فرنگی ما در آذربایجان به فینال جام جهانی رفته و ترکیه قهرمان جهان را برده است. تیم‌های ما یک روز ۳ مدال می‌گرفتند و امروز بچه‌ها با ۹ نفر ۷ مدال می‌گیرند. ما قهرمان داریم، عرضه نداریم مثل هالیوودی‌ها بسازیم. این‌ها را باید بولد(برجسته) کنیم، نه این که ۵ یا ۶ مدال دارد. به درک؛ چه کاری برای خدا کرده است؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۵ ۱۴:۲۶

خوب بسه اینقدر تملق و ریاکاری یالا پیاده شو از ماشین.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۱۶:۱۷

افكار عمومى كه ليدرش شماييد كجاى ورزش قرار داريد ، ايشون ميگه فقط طلاى المپيك بعد جهانى و بازيهاى آسيايى بعد جام جهانى ، براى همين است كه ميگه نونهالان و نوجوانان هر كى وزن كم كنه مربيش محروم ميشه ،از المپيك بارسلون تا جهانى ٢٠١٨ بوديد چه نفر اول چه پشت صحنه ، چند سال هم استراحت كنيد رييس جمهور هم ٨ سال بيشتر نيست،پروژه كمك جهان پهلوانى بازى رو تموم كنيد

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۸ ۰۸:۰۵

این آقای رستم که گاهی هم با عناوینی مثل پهلوان حشمت کامنت می‌گذارند و البته به تأسی از مرادشان (آقای دبیر) لمپنیسم و بی‌نزاکتی از ادبیاتشان می‌بارد و همیشه هم می‌نویسند " جهان‌پهلوان‌سازی " که همه می‌دانند منظورشان کیست (همانی که کارفرمایشان در فدراسیون کشتی، سال‌هاست هر شب کابوسش را می‌بیند و همانی که با شرف است و محبوب قلوب مردم: جهان‌پهلوان رسول خادم)، ادبیاتشان ادبیات یک نفر است: یک کامنت‌گذار سازماندهی‌شده و خودفروخته. شرم بر شما.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۵ ۱۵:۱۸

چقدر حرف می‌زنید آقای دبیر؟ هر روز مصاحبه با استفاده از الفاظ رکیک! هر روز جنجال! مدام تعریف از خود! شما رئیس اسازمان تبلیغات اسلامی هستید یا بییاد شهید یا فدراسیون کشتی؟ کدامش؟ آدم یاد آقای احمدی نژاد می افتد. کمی نفس تازه کنید به دیگران هم فرصت بدهید ببینید برایندشان از شرایط فعلی کشتی با شما یکی است؟ از اوضاعی که می گویید هر چه نگاه می کنی خبری نیست! مسابقات جام جهانی که شما و دوستانتان تا چند سال قبل میگفتید مهم نیست! الان مهم شد؟ فقط حرف! شما را چه به کار اجرایی و رئیس فدراسیون؟ هر روز صحبت و مصاحبه و توهین و کنایه به این و آن! به همان خدایی که رد کلام فقط ازش دم میزنید و ذره ای رنگ و بویش در عملکرد و رفتارتان نیست، تا آخر عمر بدوید گوشه چشم جهان پهلوان مردمی مثل رسول خادم را پر نخواهید کرد! چهار سال است دارید توهین می کنید. یک بار ایشان اساساً ارزشی قائل شده برای صحبتهای مغرضانه شما که بخواهن خودشان را کوچک کنند و مستقیم یا غیر مستقیم پاسخی به شما بدهند؟ یکی مثل ایشان که گرفتار درد مردم است بدون مصاحبه و جنجال و یکی هم مثل شما! حسابی بوی خدا میدهید! اصلاً مشخص است کاملاً در وجنانتان! برای همین خداوند اینقد پیش مردم عزیزتان کرده!!! کمی عملاً با مردم باشید؛ نه همراه با مسئولان ... و همگام با مسئولان! شاید این وجهه سیاهی که نزد افکار عمومی دارید، کمی فروکش کند.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۵ ۱۶:۳۲

آقای دبیر خسته نباشید

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۵ ۱۷:۰۹

دبیر رفته حوزه درس خونده. انگار قبلا طلبه بوده.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۵ ۲۱:۱۲

نون به نرخ روزخور

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۰۸:۳۳

چقد از این متنفرم.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۲۰:۰۵

یه نگاهی به نتایج کشتی بکنید بعد توهین کنید ما همه ایرانیم و مسلمان بهتره که در کنار هم ایرانمونو بسازیم

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۱۹:۴۹

دبیر حیا کن. کشتی را. رها کن کند زدی پاچه خوار کار خوبی نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۲۲:۲۹

دبیر هم مثل ریس فدراسیون جودو میر اسماعیلی فقط با کلمات انقلابی و... صحبت می‌کنه خسته شدیم

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۷ ۰۳:۱۰

درود به شرفت دبیر وطن پرست

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۸ ۰۸:۴۱

توخوبی نتایجت خوبه شجاعت داری مثل خیلی ها منافق نیستی که گوش فلک وپرکرده دروغ دغدغه مردم داشتنشون بلکه واقعی وحقیقتا باافتخارات دل مردم وشادمیکنی پس دشمن پیدامیکنی مطمئن باش