• یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401081510273
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی کشور در نوبت دوم جلسه علنی امروز را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحسن دهنوی در نوبت دوم جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی که با توجه به دستورات متعدد کاری مجلس در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس گلرو نماینده سمنان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم انتصاب مدیران آموزش و پرورش با رعایت قانون، عدالت و انصاف.

مهدی عسگری نماینده کرج به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت برنامه ریزی فوری در جهت ریشه یابی، اصلاح زمینه ها و تامین سرمایه عاطفی و فکری و برون ریزی هیجانات نسل جدید.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر میراث فرهنگی: ضرورت توجه به موزه میراث روستایی، به وزیر ورزش مبنی بر ضرورت استفاده از ظرفیت ورزش های بومی و محلی و لزوم تکمیل طرح های عمرانی، به وزیر دادگستری مبنی بر افزایش توجه به تنظیم بازار و کنترل قیمت های توسط سازمان تعزیرات حکومتی، به وزیر آموزش مبنی بر ضرورت توجه به فعالیت های پرورشی در مدارس، به وزیر راه مبنی بر ضرورت رسیدگی به راه های غیر استاندارد و حادثه خیز استان گیلان.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر راه: لزوم تسریع در انجام عملیات تعریض و بهسازی محور حبیب آباد- اصفهان.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به رئیس جمهور: ضرورت افزایش توجه به مدیریت و عملکرد کمیته امداد امام خمینی، به وزیر راه مبنی بر لزوم پیگیری آزادراه رودبار- رشت و ضرورت رسیدگی به وضعیت راه های مواصلاتی شهرستان های رشت و خمام، به رئیس جمهور و وزیر کشور مبنی بر لزوم تسریع در بهسازی محل پسماند سراوان، تصفیه خانه شیرابه و ارتقای عملیات کود آلی و تعیین تکلیف محل لندفیل جدید، به رئیس جمهور و وزیر نیرو درباره لزوم اقدام جدی برای رفع مشکل فاضلاب کشور، به وزیر آموزش مبنی بر ضرورت رسیدگی به مشکلات متعدد وزارتخانه و نارضایتی نمایندگان مجلس از عملکرد آموزش و پرورش و لزوم بهره گیری از افراد توانمند و شایسته در انتصابات وزارتخانه.

مهدی عسگری نماینده کرج به وزرای دادگستری و راه: لزوم حل مشکلات مالکان زمین های قولنامه ای در پی حکم دیوان عدالت اداری، به وزرای صمت و فرهنگ مبنی بر ضرورت رسیدگی و ساماندهی فوری و جدی به وضعیت صنعت پوشاک و مدلینگ بر اساس الگوی پوشش ایرانی- اسلامی، به وزیر راه مبنی بر لزوم تصمیم گیری در خصوص بافت های فرسوده و بلاتکلیف حاشیه ریل راه آهن در محدود گرمدره و حاشیه کلانشهر کرج، به وزیر کشور مبنی بر لزوم انجام اقدامات لازم در خصوص ارتقای سیاسی شهرهای حوزه انتخابیه به شهرستان، به وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت تسریع در حل مشکل آنتن دهی و اینترنت روستای شهرستان کرج.

بهزاد علیزاده نماینده دهلران به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در حذف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تمدید تسهیلات کشاورزی که سررسید آن سال ۱۴۰۱ می باشد، به وزیر آموزش مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزیر نفت: لزوم تسریع در صدور کارت سوخت هوشمند.

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به کمبود دارو به خصوص شربت های آنتی بیوتیک در این شهرستان، به وزیر اقتصاد مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات زیارت اربعین به زوار.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تمدید تسهیلات کشاورزی که سررسید آن سال ۱۴۰۱ می باشد، به وزیر امور اقتصادی مبنی بر ضرورت تسریع در رسیدگی به وضعیت نابسامان بازار بورس اوراق بهادار، به وزیر صمت مبنی بر لزوم استفاده از طرح های متنوع و فاخر ایرانی- اسلامی روی دفاتر دانش آموزان.

سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت اهتمام و جدیت سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه برگزاری شوراهای مختلف حاکمیتی مطابق قوانین، آیین نامه ها و مقررات مربوط، به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت نظارت جدی و دقیق بر عملیات لایروبی اسکله والفجر اروندکنار.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر ارتباطات: لزوم بازنگری در دریافت آبونمان تلفن ثابت توسط شرکت مخابرات.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر کشور: لزوم تفکیک و ابلاغ سهم شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان از ۱۵ میلیارد تومان تکمیل کلانتری های شهرستان های استان خراسان رضوی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۵ ۱۵:۴۵

تکبیر. انگاری نمایندگان محترم تا حالا خواب بودن. آقا جون دلار شده ۳۶ تومن. قیمتها سر به فلک کشیده. کجایید