• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401081610686
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در وبیناری دانشجویی بررسی می‌شود:

استراتژی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

استراتژی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

کانون کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی، وبینار «استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی» از سری وبینارهای مجازی مدرسه کسب‌وکار کاپ را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، وبینار استراتژی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی با تدریس حمیدرضا خاکپور ـ مشاور و مدرس دیجیتال برندینگ، ۲۴ آبان از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

در شرایطی که بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی سخت شده، با انتخاب استراتژی‌های درست و مناسب می‌توان میزان فروش و مخاطب را در وضعیت مناسبی نگه داشت‌، در این وبینار مجازی به تشریح استراتژی‌های مناسب در تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی پرداخته خواهد شد.

"سفر شرکت کننده براساس لحظه حقیقت گوگل"، "مفهوم استراتژی"،‌ "انتخاب هدف"،‌ "رویداد کاوی"،‌ "رقیب پژوهی"،‌ "مخاطب شناسی"، "مدل و قالب محتوا"، "روش های انتخاب موضوعات محتوایی"، "سناریو نویس"، "کاربرد UGC"، "استفاده از CTA"، "تدوین تقویم محتوایی"، "تولید محتوا"، "انتشار محتوا"، "تجزیه و تحلیل محتوا" از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این وبینار به آن ها پرداخته می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://rooydadestan.ir/?p=75098 مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha