• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401081610771
  • خبرنگار : 30147

جشنواره ملی عکس زعفران در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود

جشنواره ملی عکس زعفران در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی دبیر جشنواره ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه و زاوه گفت: هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران در شهرستان‌های تربت‌حیدریه و زاوه با حضور عکاسانی از نقاط مختلف ایران برگزار می‌شود.

علی عمرانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این جشنواره با حضور ۴۰ عکاس مطرح کشوری و ۳۰ عکاس منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: با توجه به استقبال هنرمندان عکاس از سراسر کشور و پس از وقفه‌ای یک‌ساله هفتمین دوره جشنواره ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه و زاوه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با فرارسیدن بهار زعفرانی‌ترین شهر جهان و رویش پهنه‌ای از سرخ‌ترین گل‌های زعفران ناب ایرانی در پر محصول‌ترین نقطه ایران میزبان برگزاری هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس زعفران با حضور هنرمندان عکاس سراسر ایران خواهیم بود.

دبیر جشنواره ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه و زاوه افزود: با پیگیری‌های متعدد مسئولان این جشنواره با موضوع زعفران از مراحل برداشت، فرآوری، بسته‌بندی، تهیه و مصرف برگزار و قرار است با نگاه خلاقانه هنرمندان عکاس تمامی این زیبایی‌ها ثبت و ماندگار شود.

عمرانی تصریح کرد: هنرمندان عکاس سراسر ایران می‌توانند در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی در این جشنواره ملی حضور یابند.

وی با اشاره به گاه شمار جشنواره بیان کرد: هجدهم آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دبیرخانه در نظر گرفته شده و نوزدهم آبان نیز داوری آثار انجام می‌شود.

دبیر جشنواره ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه و زاوه ادامه داد: کمال‌الدین شاهرخ، عادل عزیزی، محمد ستاری، محمدرضا شریف‌زاده، ناصر محمدی و عادل عزیزی داوری این دوره از جشنواره ملی زعفران را بر عهده خواهند داشت و بیستم آبان از سوی هیات داوران در آیینی از نفرات برگزیده تقدیر و جوایز آن‌ها اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دبیرخانه این جشنواره، در بخش اصلی سه نفر برگزیده و دو نفر شایسته تقدیر، در بخش ویژه نیز سه نفر در رتبه‌های اول تا سوم و در بخش جنبی در مجموع ۶ برگزیده در بخش‌های عکس و ویدیو خواهند بود.

عمرانی با اشاره به انتشار فراخوان گفت: هنرمندان می‌توانند قوانین و مقررات هر یک از بخش‌های این جشنواره را در فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه این جشنواره مطالعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha