• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401081610834
  • خبرنگار : 50184

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه:

دستمان بسته است/ نباید انتظار معجزه از تیم داشت

دستمان بسته است/ نباید انتظار معجزه از تیم داشت

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه در رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال ایران، به مشکلات تیمش در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: نباید از تیمی که دیر تمریناتش را شروع کرده و بازیکنانش بدون دریافتی بازی می کنند، انتظار معجزه داشت.

کرم احمدیان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکرد ضعیف تیمش در شروع رقابت های لیگ، اظهار کرد: رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال ایران از ششم آبان آغاز شد که تیم ما در این مدت دو بازی برابر تیم های گل گهر سیرجان و آینده سازان تهران داشته که هر دو بازی را واگذار کرده است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که به دلیل مشکلات مالی برای حضور در این دوره از رقابت های لیگ مردد بودیم و از طرفی تعدادی از بازیکنان ما به تیم های دیگر پیوستند، برای همین تمرینات خود را با تاخیر آغاز کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه که با نام "کاردو" در رقابت های لیگ حرفه ای ایران شرکت کرده، افزود: تمام کادر فنی و بازیکنان تیم ما بدون هیچ دریافتی و فقط به دلیل حفظ نام بسکتبال کرمانشاه در این دوره از رقابت های لیگ شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه رایزنی های زیادی برای جذب حامی مالی داشته، اما به نتیجه نرسیده، اعلام کرد: این درحالیست که تمام تیم هایی که در این دوره از رقابت های لیگ شرکت کرده اند، دارای اسپانسرهایی قوی هستند که از آنها حمایت های مالی می کنند.

احمدیان به بالا بودن هزینه های حضور در لیگ هم اشاره کرد و گفت: تنها تیمی هستیم که در این رقابت ها هیچ اسپانسری نداریم و علیرغم تلاش هایی که برای جذب اسپانسر داشتیم، اما هیچکس از ما حمایتی نکرد.

وی تأکید کرد: این مسئله باعث شده که برخلاف موفقیت هایی که سال گذشته در رقابت های لیگ داشتیم، امسال یک تیم  دست و پا بسته باشیم و نباید از تیم انتظار کار شاقی داشت.

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه که ریاست هیأت بسکتبال استان را نیز برعهده دارد، در ادامه با گلایه از عدم همراهی مسئولین با تیم های لیگی، اعلام کرد: مسئولین مدام شعار ایجاد شور و نشاط اجتماعی را می دهند و یکی از راه های آن را ورزش می دانند، اما در عمل هیچ حمایتی از تیم های ورزشی نمی کنند.

وی تأکید کرد: در کرمانشاه تعداد قابل توجهی کارخانجات بزرگ و صنعتی داریم که هرکدام می توانند حامی یک تیم ورزشی استان باشند، ولی هیچکدام پای کار نمی آیند و مسئولین هم در این رابطه هیچ فشاری به آنها وارد نمی کنند. 

تیم بسکتبال کرمانشاه با نام "کاردو" در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای ایران دو بازی را پشت سر گذاشته که بازی برابر گل گهر سیرجان را با نتیجه ۸۹ بر ۵۵ و بازی برابر با آینده سازان تهران را با نتیجه ۸۰ بر ۷۳ واگذار کرده است.

این تیم در مجموع با دو بازی انجام شده و دو شکست در رده نهم جدول گروه "الف" این لیگ قرار دارد.

 تیم کاردو کرمانشاه در این رقابت ها با تیم های گل گهر سیرجان، آینده سازان تهران، میهن تهران، مهام، کاله مازندران، آورتای ساری، گلنور اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان و پایش پارت شاهرود  هم گروه است.

این تیم در هفته سوم رقابت های لیگ حرفه ای ایران، فردا(۱۷ آبان) میزبان تیم گلنور اصفهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha