• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401081610860
  • منبع : فدراسیون فوتبال

بیانیه فدراسیون درباره قهرمانی فوتبال ساحلی/ بر اساس مقررات با رفتارهای سیاسی برخورد می‌کنیم

بیانیه فدراسیون درباره قهرمانی فوتبال ساحلی/ بر اساس مقررات با رفتارهای سیاسی برخورد می‌کنیم

فدراسیون فوتبال درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیروز (یکشنبه) با پیروزی برابر برزیل به قهرمانی جام بین قاره‌ای رسید. در همین راستا کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال بیاینه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت شریف ایران تبریک می گوییم.

این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در راس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده است و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین المللی به نمایش گذاشته شود.

اگر چه برخی از بی خردان و فرصت طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی، مطابق با نقشه راه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۱۲:۵۰

آقا شما بگرد ببین چرا اینا غمگینن، همش فکر برخورد هستین و بس.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۱۲:۵۹

مردم ایران ناراحت هستند و ورزشکاران هم از مردم ایرانند طبیعی است رفتارشان براساس شرایط زندگی مردم کشورشان باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۷ ۱۱:۳۳

بله مردم ایران ناراحتندوقتی می بینند عده ای ازجوانانشان چه ورزشکار وچه غیرورزشکارهنوزبلدنیستندچگونه بایددعوای خانگی خودرابامیانجی گری عده ای ایرانی نمای بی هویت ودشمنان چندین وچندساله دنبال نکنند

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۱۷:۳۸

متوجه نشدم فدراسیون می خواد با اون مردمی که بیرون ورزشگاه اغتشاش نمودند برخورد کند؟ مگر برخورد با مردم اخیرا در حیطه اختیارات فدراسیون هم آمده؟! یا با بازیکن ها می خواد برخورد کنه که بردند خوشحالی نکردند؟ خب تیم ها ضعیف بودند خوشحالی نداشته, یعنی از این به بعد کی خوشحال باشیم که ناراحت دست فدراسیون و مسئولینه؟! عجب! من فکر می کردم خودمم که حوشحال و غمگین و عصبانی می شم.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۱۹:۲۰

نخوندن سرود ملی هم اعتراض بود .

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۷ ۱۵:۴۸

چه اینا بخوان و چه نخوان، چه دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند فعلا در مجامع جهانی این پرچم و همین سرود به عنوان نماد « کشور ایران» شناحته می شن و ربطی به سیاست‌های حکومت نداره؟ می‌شه هر کس سرود مورد علاقه خودشو بخونه یا پرچم مورد تایید خودشو بالا ببره؟

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۸ ۱۲:۲۰

اینکه تیم ملی بی بصیرت ما میاد اعتراض به مسئولین کشورش رو به اونور آبیا نشون میده چه سودی واسه کشور داره، واقعا براشون متاسفم

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۱ ۱۳:۳۹

سودش اینکه چراغ سبز میده ب دشمن که تحریم هارا بیشتر کنه و زمینه تفرقه و کمک ب تجزیه طلب و کینه توزان ب این سرزمین را فراهم کنه بعضی وقتها ادم حیرت میکنه از کسانی که عرق وطن پرستی دارند ولی وسط میدان دشمن گرا میده ب دشمن ،

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۳ ۲۰:۵۸

ورزش جای رفتارهای سیاسی نیست.تمام