• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401081611076
  • خبرنگار : 30188

به جای شیرآلات کروم از شیرآلات رنگی استفاده کنیم

به جای شیرآلات کروم از شیرآلات رنگی استفاده کنیم

خرید شیرآلات برای همه ما جذاب و خوشایند است، چرا که قرار است به منزل یا سرویس و حمام خود سر و شکل تازه‌ای بخشیم. اما در این مسیر مواردی وجود دارد که می‌تواند این خرید را برای ما تبدیل به چالش کند.

به گزارش ایسنا به نقل از شیرسان، در ادامه به معیارهایی که بهتر است در هنگام خرید شیرآلات در نظر بگیریم می‌پردازیم.

انتخاب شیر مناسب بر اساس معیارهای خرید

انتخاب شیرآلات قبل از هر چیز به نوع نیازسنجی و سلیقه ما بر می‌گردد. البته که در بازار امروز شیرهای مختلف با کاربرد و کارکردهای متنوعی وجود داشته که می‌توان از آن‌ها برای محیط خود بهره برد.

  • نوع شیر: شیرآلات در دسته‌های اهرمی، فلکه‌ای و الکترونیکی تقسیم‌بندی می‌شود. البته در حال حاضر شیرآلات اهرمی بیشتر در معرض استفاده قرار می‌گیرند.
  • کاربرد: کاربرد شیرآلات در دسته‌بندی‌های شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام و شیر ظرفشویی خلاصه می‌شود.
  • کارکرد: شیرآلات در دو دسته شیر توکار و شیر روکار تقسیم‌بندی می‌گردد.
  • برند شیرآلات: یکی از موارد مهم در انتخاب شیر برند شیرآلات است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب ما داشته باشد.
  • قطعات استفاده شده: قطعات استفاده شده از در شیرآلات تضمین‌کننده کیفیت و دوام آن بوده که از قبیل تنه شیر، کارتریج، پرلاتور می‌باشد.
  • نوع آبکاری و رنگ: آبکاری با تکنولوژی‌های متفاوتی انجام می‌گیرد. شیرآلات در آبکاری‌های نیکل کروم، پی وی دی و الترولاکی موجود می‌باشند.
  • گارانتی و اصالت خدمات پس از فروش: گارانتی شیرآلات به نوعی ایجاد آرامش پس از خرید را برای مصرف کننده فراهم می‌کند.

چرا از شیرآلات رنگی استفاده کنیم

به جای شیرآلات کروم از شیرآلات رنگی استفاده کنیم

شیرآلات در سالیان طولانی در خانه‌های ما به رنگ کروم مشاهده شده و کمتر از شیرهای رنگی در منازل و مکان‌های عمومی استفاده شده است. اما به لطف صنعت دکوراسیون و ورود شیرآلات رنگی به بازار این تابو شکسته شده و استفاده از شیرهای رنگی مرسوم گردیده است.

از مزایای مهم شیرآلات رنگی می‌توان به سنت شکنی، ایجاد هارمونی بهتر با محیط، ایجاد فضای پر انرژی‌تر، زیباترشدن فضای استفاده شده از شیر و نظافت آسان‌تر و جرم گرفتن کمتر شیر اشاره کرد.

شیرهای رنگی در بازار در دسته‌های مختلفی همچون شیرآلات طلایی، شیرآلات رزگلد، شیرآلات سفید، شیرآلات مشکی، شیرآلات مات و طبقه‌بندی شده و برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصولات کرده‌اند.

برند محبوب شیرآلات رنگی در بازار

همانطور که اشاره شد برندهای زیادی اقدام به تولید شیر کرده‌اند در این میان یک برند از تنوع، قیمت، کیفیت و آبکاری بهتری نسبت به رقبا بهره‌مند است. راسان از برندهای مطرح و معروف در بازار است که سابقه حضور و همچنین فروش بالای این برند توانسته سهم بالایی را در بازار ایران نصیب آن کند.

خرید شیرآلات راسان برای مصرف‌کنندگان مزایای قابل توجهی داشته چرا که اگر در میان برندها به دنبال یک شیر همه چیز تمام باشید در نهایت به راسان برخواهید گشت.

قیمت مناسب و رقابتی در کنار آبکاری لیزری و دقیق با میکرون بالا، تنوع در مدل و رنگ‌بندی، کیفیت بدنه و قطعات استفاده شده، گارانتی و خدمات پس از فروش همگی از عواملی است که یک شیر ساختمانی را در رده بهترین شیر بازار معرفی می‌کند.

شیرآلات رنگی راسان که از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت بوده دارای طراحی و کیفیت مثال زدنی می‌باشد و در ادامه به پرفروش‌ترین شیرآلات راسان اشاره خواهیم کرد.

پرفروش‌ترین شیرهای راسان

مدل «آتیس راسان» آتیس یکی از شیرهای پرفروش و منحصر به فرد راسان بوده که در سه رنگ کروم، طلایی و سفید قابل عرضه است. این شیر در چهار مدل توالت، روشویی، ظرفشویی و حمام با بدنه برنجی و کارتریج سرامیکی تولید شده است.

مدل «لوتوس راسان» لوتوس همانند مدل آتیس دارای طراحی سبک و اکونومی بوده و در سه رنگ کروم، مشکی و سفید در کاربرد توالت، حمام روشویی و ظرفشویی عرضه شده است.

مدل «پریمو راسان» پریمو نیز از مدل‌های فانتزی با بدنه سنگین و آبکاری نیکل کروم، پی وی دی و الکترولاک بوده و در با ظرفشویی شلنگ دار نیز به فروش می‌رسد.

ارزان‌ترین مدل‌های «راسان» از مدل‌های ارزان و خوش قیمت راسان می‌توان به مدل های پاپیون، پارمیس، اسکار، درنا، مروارید و موج اشاره کرد که همگی دارای 5 سال گارانتی، کارتریج سرامیکی و بدنه برنجی می‌باشند.

شیرسان خرید مستقیم از کارخانه

آیا تا به حال با واسطه‌ها روبرو شده‌اید، آیا می‌دانید چه میزان از رقم پرداختی شما نصیب شرکت‌ها و فروشگاه‌های واسط می‌شود و عمدتا نیز مشکلاتی را برای شما نیز پیش می‌آورند. شرکت راسان در سال 1400 تصمیم گرفت با فروش مستقیم خود از کارخانه محصولات و شیرآلات خود را بی‌واسطه و با کمترین قیمت و در سریع‌ترین زمان به مشتریان خود عرضه کند. این شرکت از طریق راه‌اندازی سایت فروش خود شیرسان به آدرس https://shirssan.com عرضه مستقیم شیرآلات خود را آغاز کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha