• دوشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401081611140
  • خبرنگار : 50404

برنامه شهرداری مشهد برای پخش رقابت‌های جام جهانی اعلام شد

برنامه شهرداری مشهد برای پخش رقابت‌های جام جهانی اعلام شد

ایسنا/خراسان رضوی معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی را در سالن‌های ورزشی و فرهنگسراهای شهرداری مشهد پخش خواهیم کرد.

یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بازی‌های جام جهانی را برای عموم شهروندان که علاقه به تماشای دسته‌جمعی رقابت‌ها دارند، در سالن‌های ورزشی و فرهنگسراهای شهرداری مشهد پخش خواهیم کرد، اظهار کرد: برنامه‌ها و مقدماتی را نیز برای جشن پیروزی تدارک دیده‌ایم که در صورت هر پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت‌ها در فضای شهر برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص پخش این رقابت‌ها در فضای باز شهری و بوستان‌ها افزود: به دلیل برودت هوا امکان برگزاری برنامه و پخش رقابت‌ها در فضای باز شهری و بوستان‌ها وجود ندارد. در حال حاضر خانواده‌ها شاید برای قدم زدن از فضای بوستان استفاده کنند اما به دلیل برودت هوا امکان نشستن طولانی‌مدت در فضای باز بوستان‌ها وجود ندارد. بر همین اساس است که از فضای سالن‌های ورزشی و فرهنگسراها استفاده خواهیم کرد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در رابطه با پخش رقابت‌های دیگر جام جهانی، به غیر از بازی های تیم ملی ایران بیان کرد: باید تقاضای عموم شهروندان و برنامه سالن‌هایی که مورد استفاده قرار می‌دهیم را در آن زمان بررسی کنیم تا نسبت به پخش بازی‌های دیگر نیز برنامه‌ریزی شود.

توجه به منطقه‌محوری در اداره فرهنگی شهر

اسماعیل‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به آغاز فرایند برگزاری جشنواره هنرهای شهری ۱۴۰۲ در مشهد اظهار کرد: استقبال از بهار ۱۴۰۲ با دوره‌های قبلی متفاوت است و دلیل آن به تغییر سیاست و رویکرد ما در جشنواره‌ هنرهای شهری بازمی‌گردد. همچنین بر اساس تجربیات گذشته قرار است که علاوه بر بخش‌های سفارش و فراخوان، بخش‌های جدیدی به این جشنواره اضافه شود.

وی ادامه داد: معتقدیم در برخی رویکردها باید تغییر نگرش ایجاد کنیم. بر این اساس منطقه‌محوری را در سطح شهر آغاز کرده‌ایم. پیش از این حرف از منطقه‌محوری می‌زدیم اما هیچ اختیاری را به مناطق واگذار نمی‌کردیم اما اکنون این سیاست را در تمام شئون پیگیری می‌کنیم تا با میزان مشارکت بیشتر مردم، شهر را اداره کنیم. در حال حاضر شوراهای محلات، مساجد، تکایا، هیئات مذهبی و خیریه‌ها علاقه‌مندند که در اداره شهر مشارکت کنند و با منطقه‌محوری این امر بهتر محقق می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha