• سه‌شنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401081711696
  • خبرنگار : 71505

یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد

پایبندی مدیران شهری به اجرای طرح تفصیلی مانعی برای ساخت وسازهای غیر مجاز پایتخت

پایبندی مدیران شهری به اجرای طرح تفصیلی مانعی برای ساخت وسازهای غیر مجاز پایتخت

یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به لزوم پایبند بودن مدیران شهری به اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر تهران با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جعفرشربیانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: مدیران شهری پایبند بودن به طرح تفصیلی و جامع شهر تهران و رعایت قانونی در حوزه ساخت و ساز در دوره های مختلف را سرلوحه خود در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز قرار داده است.


وی افزود: متاسفانه در یک ماه اخیر اخباری پیرامون ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطقی مانند ۱۹،۱۸،۱۵و ۵ شاهد بودیم که خوشبختانه شهرداری با این موضوعات مقابله کرد.


نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: به طور ویژه از شهردار منطقه ۱۸ بابت برخورد قانونی و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجازی که در این محدوده ایجاد شده بود؛ قدرداتی می‌کنم.


وی تاکید کرد: امیدوارم این عملکرد سرلوحه مدیریتی سایر شهرداران مناطق قرار گیرد. باید با جدیت طرح جامع و تفصیلی شهر تهران که بر اساس زیرساخت های شهری و موضوعات جمعیتی تهیه شده سرلوحه کار مدیران شهری قرار گیرد.

شهرداران مناطق به عنوان فرماندهان اصلی خدمت رسانی به پایتخت

به گزارش ایسنا، نادعلی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات جلسه امروز شورا گفت: در  این جلسه ابتدا پس از تذکرات اعضای شورا طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه عملیاتی احیاء و بازچرخانی آب مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نهایتا به تصویب اعضای شورا رسید. پس از آن نیز ارائه و استماع گزارش حسابرسی مناطق ۵ و ۱۹ مطرح شد که همگی با اکثریت آراء اعضای شورا به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره جلسه روز گذشته خود با مدیران فرهنگسراهای سطح شهر تهران، گفت: در شهرداری شهرداران مناطق به عنوان فرماندهان اصلی خدمت رسانی به شهر محسوب می‌شوند و در حوزه فرهنگی اجتماعی نیز سازمان فرهنگی هنری راهبری سطح شهر در حوزه فرهنگی و ارائه خدمات در این حوزه را از طریق فرهنگسراها بر عهده دارند.

وی ادامه داد: روز گذشته به بهانه روز فرهنگ عمومی جلسه‌ای را با مدیران فرهنگسراها داشتیم که بحث‌های مختلفی در حوزه سازمان فرهنگی هنری مرتبط با شورای شهر تهران عنوان شد که این مسائل به صورت دسته بندی شده قطعا در حوزه شورا پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سطح مناطق ۲۲ گانه نیاز داریم تولی گری این حوزه توسط بخش خاصی انجام شود که آن بخش معاونت‌های اجتماعی در سطح مناطق است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha