• سه‌شنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401081712158
  • خبرنگار : 50184

هفته سوم رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال 

"کاردو کرمانشاه" روی نوار باخت/ سرمربی تیم: دست بازیکنانم را می‌بوسم

"کاردو کرمانشاه" روی نوار باخت/ سرمربی تیم: دست بازیکنانم را می‌بوسم

ایسنا/کرمانشاه در هفته سوم رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال ایران، تیم کاردو کرمانشاه در دیداری خانگی مقابل تیم گلنور اصفهان متحمل سومین شکست متوالی در این رقابت‌ها شد. 

کرم احمدیان سرمربی تیم کرمانشاه در پایان این بازی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به باخت ۱۰۳ بر ۹۳ تیمش برابر حریف اصفهانی، اظهار کرد: تیم ما در رقابت های این لیگ برابر تیم هایی قرار گرفته که میلیاردی هزینه می کنند، درحالی که ما حتی برای تامین هزینه های رفت و آمد بازیکنان هم مانده ایم. 

وی تصریح کرد: اولین تمرین تیم ما اولین بازی بود که در رقابت های این لیگ انجام داد. تیمی که دقیقه ۹۰ آن را بستیم و با دست خالی به مسابقات اعزام کردیم. 

سرمربی تیم کاردو کرمانشاه اضافه کرد: سال گذشته در رقابت های لیگ دسته اول ۲۴ پیروزی کسب کردیم، چون از چندماه قبل برنامه ریزی و تمرینات خود را آغاز کرده بودیم که در این لیگ نه تنها تاخیر در شروع تمرینات، بلکه جدا شدن بسیاری از بازیکنان هم دست ما را بسته است. 

وی با تاکید براینکه بازیکنان تیم کرمانشاه در لیگ حرفه ای بسکتبال ایران کاملا جوان و بدون تجربه حضور در بازی های رسمی هستند، گفت: با این وجود عملکرد آنها در مقابل تیم هایی که میلیاردی خرج می کنند را ستایش می کنم که با غیرت و برای حفظ نام بسکتبال کرمانشاه می جنگند. 

احمدیان متذکر شد: با این شرایط هدف اصلی ما از حضور در لیگ ایجاد انگیزه برای جوانان علاقمند به بسکتبال و کسب تجربه است و اگر اسپانسر داشتیم می توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. 

وی با انتقاد از عدم حمایت برخی شرکت ها و ارگان های استان از تیم های ورزشی، افزود: چرا باید پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و شهرداری های سایر استان ها و حتی شهرهای کوچک کشور اسپانسر تیم های ورزشی باشند و میلیاردی برایشان هزینه کنند، اما در کرمانشاه این‌کار را نمی کنند. 

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه تاکید کرد: ما می توانستیم با وجود این شرایط در رقابت های لیگ حضور پیدا نکنیم، اما برای حفظ نام بسکتبال کرمانشاه و توجه به جوانانی که با علاقه وارد این رشته شده اند، در لیگ شرکت کردیم. 

وی در پایان با بیان اینکه بازیکنان جوان کرمانشاه بدون هیچ دریافتی برای نام کرمانشاه در لیگ تلاش می کنند، گفت: دست بازیکنانم را می بوسم که با سخت ترین شرایط تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه در مقابل حریفان قدرتمند انجام می دهند. 

 تیم کاردو کرمانشاه در مجموع با سه بازی انجام شده و سه شکست در قعر جدول و رده دهم گروه "الف" این لیگ قرار دارد.

 تیم کاردو کرمانشاه در این رقابت ها با تیم های گل گهر سیرجان، آینده سازان تهران، میهن تهران، مهام، کاله مازندران، آورتای ساری، گلنور اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان و پایش پارت شاهرود  هم گروه است.

این تیم در هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای ایران، روز جمعه(۲۰ آبان) میهمان تیم مهام تهران است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha