• شنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۰۳:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401081812489
  • خبرنگار : 90047

جواد رمضی اعلام کرد:

نداشتن بودجه مصوب، دغدغه ورزش کارگری

نداشتن بودجه مصوب، دغدغه ورزش کارگری

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: با وجود این که طی ۴ سال گذشته بودجه مصوب از سوی وزارت ورزش و جوانان نداشتیم و از نظر ساختاری دچار مشکل هستیم، اما از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی را در ورزش کارگری شاهد بودیم.

جواد رمضی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد ۴ ساله خود در ورزش کارگری، اظهار کرد: راه‌اندازی و تقویت حوزه آموزش فدراسیون ورزش کارگری یکی از اتفاقات خوبی بود که برای اولین بار در این دوره رقم خورد که تاثیر زیادی در رشد و پیشرفت ورزش کارگری داشت.

وی گفت: در گذشته بهترین جایگاه ما در مسابقات جهانی ورزش کارگری نهمی جهان بود، اما با افزایش تعداد رشته‌های اعزامی و رشد قابل توجه تعداد مدالها توانستیم جایگاه خود را در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا و همچنین مسابقات شرکت‌ها تا سومی ارتقاء دهیم و ورزش کارگری ایران را در دنیا مطرح کنیم. همچنین قهرمانی در دو دوره مسابقات فوتبال شرکت‌ها و فوتبال ساحلی از دیگر افتخاراتی بود که در این دوره رقم خورد.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با اشاره به راه‌اندازی لیگ برتر در اکثر رشته‌های کارگری، افزود: با حمایت و تعاملات خوبی که با فدراسیونهای ورزشی داشتیم سعی کردیم برای اولین بار لیگ کارگری را در رشته‌های مختلف ورزشی راه‌اندازی کنیم که اقدام موثر و خوبی برای تشکیل تیم‌های ملی ورزش کارگری در برخی از رشته‌ها بود که سالهای زیادی به فراموشی سپرده شده بودند.

وی یکی از مشکلات ورزش کارگری را نداشتن بودجه مصوب و فضای ورزشی خاص ورزشکاران کارگر عنوان کرد و گفت: یکی از مشکلات این فدراسیون نداشتن بودجه مصوب از سوی وزارت ورزش و جوانان و مشکلات ساختاری است که سالها گریبانگیر آن هستیم و نتوانستیم آن را مرتفع کنیم. همچنین عدم برخورداری از ساختمان مستقل و نداشتن فضای مناسب که خاص فدراسیون ورزش کارگری باشد از دیگر مسائلی است که امیدوارم در آینده شاهد رفع این گونه مشکلات باشیم.

رمضی در پایان با اشاره به برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور در طی سال، افزود: در گذشته اگر تنها می‌توانستیم چند رقابت قهرمانی کشور برگزار کنیم، در حال حاضر با تنوع رشته‌های اعزامی شاهد برگزاری بیش از ۷۰ رقابت قهرمانی کشور هستیم که این نشان دهنده پیشرفت در ورزش کارگری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha