• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081812771
  • خبرنگار : 50491

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گلستان:

دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مردم باشند/ جسارت به لباس و عمامه روحانیت یک رفتار داعشی است

دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مردم باشند/ جسارت به لباس و عمامه روحانیت یک رفتار داعشی است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید خود را در برابر مطالبات مردم پاسخگو بدانند.

سید علی مهاجر عصر امروز چهارشنبه ۱۸ آبان در دومین مجمع فصلی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهار کرد: در امر به معروف و نهی از منکر مورد اول امر به معروف و سپس نهی از منکر است، کسی که امر به معروف می‌کند خود هم باید نسبت به آن کار عمل کند تا تأثیرگذار باشد.

وی، بهترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم دانست و افزود: باید بررسی شود که امروز مردم چقدر از دستگاه اداری راضی و یا گله‌مند هستند، دستگاه‌های اجرایی باید خود را پاسخگو بدانند و آنچه را که برای خود می‌پسندند برای دیگران هم بپسندند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه کسی که در یک دستگاه دولتی فعالیت دارد، نمی‌تواند هر طور که مایل بود برخورد کند، یادآور شد: برخی از دانشجویان که البته دانشجونماها این‌گونه عمل کردند و متأسفانه در ساحت مقدس تعلیم و تربیت دست به اقدام نامطلوبی زده‌اند، در محیط علمی دانشگاه نیز برخی از اساتید عملکرد مطلوبی نداشته و بیشتر به استادنما شباهت دارند.

مهاجر متذکر شد: متأسفانه امروز برخی از افراد که خود را ایرانی می‌دانند در خیابان به لباس و عمامه روحانیون جسارت می‌کنند حال‌آنکه چنین وظیفه‌ای ندارند و دست این افراد را باید شکست چراکه به ساحت دین و لباس پیامبر اکرم(ص) جسارت و توهین می‌کنند.

وی با بیان اینکه جسارت به عمامه مصداق یک رفتار داعشی است، خاطرنشان کرد: ایران یک کشور اسلامی است و کسی وظیفه ندارد به جایگاه روحانیت، تعرض کند، این افراد با این اقدام فضای جامعه را ملتهب می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یاد و خاطره شهید علی خلیلی را گرامیداشت و گفت: شهید خلیلی‌ها می‌توانستند نسبت به اتفاقات و حوادث اطراف خود بی‌تفاوت باشند اما چنین کاری نکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha