• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401081812784
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت: لزوم تجهیز بیمارستان های دولتی.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر صمت: لزوم اجرای بخشنامه سازمان برنامه و بودجه در تعیین تکلیف امور اراضی و مجوزات صادره برای صنایع.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزرای نیرو و کشور: لزوم اقدام برای احداث نیروگاه های زباله سوز در اقصی نقاط کشور، به وزیر آموزش و پروش درباره ضرورت ایجاد واحدهای درسی و دانشگاهی با موضوع سواد رسانه ای.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر علوم: ضرورت انتصاب افراد انقلابی در پست های مدیریتی دانشگاه ها.

محمدرضا صباغیان نماینده بافق به رئیس جمهور: ضرورت تقویت دستگاه های نظارتی کشور برای کنترل بازار و کنترل قیمت ها، لزوم تخصیص اعتبار پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۱ برای تامین آمبولانس.

احمد راستینه نماینده شهرکرد به رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و ورزش: لزوم اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ در خصوص اختصاص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش جهت توسعه ورزش و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی استان ها.

مهرداد گودرزوند نماینده رودبار به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بهسازی، تعمیر و نگهداری مدارس شهرستان رودبار، به وزیر نفت مبنی بر لزوم تسریع در حل مشکل گازرسانی به ۱۳ روستای محروم شهرستان رودبار.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت: ضرورت اجرای نظام ارجاع در استان گیلان، ضرورت حل مشکل تهیه داروی بیماران خاص.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم ایجاد واحدهای درسی با موضوع سواد رسانه ای.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر دفاع: لزوم رعایت عدالت در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر.

شیوا قاسمی پور نماینده مریوان به وزیر فرهنگ و ارشاد: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان کتابداران کشور و مدیریت ضعیف دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha