• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401081812924
  • خبرنگار : 71616

فروش محصولات هپکو با تسهیلات ویژه برای اولین بار از امروز

فروش محصولات هپکو با تسهیلات ویژه برای اولین بار از امروز

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز فروش محصولات شرکت هپکو با تسهیلات ویژه از امروز (چهارشنبه) که برای اولین بار اتفاق می‌افتد، خبر داد؛ ۸۰ درصد قیمت محصولات از طریقه تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

امید قالیباف با اعلام این موضوع به ایسنا، گفت: با هدف حمایت از تولید داخل، برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش می‌رسد. مدت بازپرداخت تسهیلات چهار ساله با شش ماه تنفس و سود ۱۲ درصد درنظر گرفته شده است و ۸۰ درصد قیمت محصول از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: چنین شرایطی جهت خرید برای نخستین بار اجرا می‌شود و هدف از این بسته تشویقی تحقق دستور رییس جمهور در حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است. بهره‌برداران معادن کوچک و متوسط و واحدهای فرآوری می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) با مراجعه به سامانه صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، جهت خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

وی در رابطه با تنوع محصولات مشمول این تسهیلات، اعلام کرد: سه مدل بیل مکانیکی، سه مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و دو مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارند.

مشاور وزیر صمت در پایان تاکید کرد: وزارت صمت از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می‌کند. ضمن اینکه در اجرای این سیاست اصولی طرح‌های دیگری نیز در دست انجام است که بزودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌تر، این مقام مسئول در وزارت صمت، ضمن اشاره به اختصاص ٣٠٠٠ تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی جهت خرید تراکتور، اعلام کرده بود: سود این تسهیلات چهار درصد و مدت بازپرداخت هفت ساله خواهد بود و بر اساس توافق نامه‌ای که هفته آینده به امضا خواهد رسید، سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای این تسهیلات در نظر گرفته می‌شود. این تسهیلات توسط یکی از بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۹ ۰۱:۵۰

محصولات به شخص فروخته نمیشود

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۹ ۱۱:۰۹

سلام مینی لودر فرسوده دارم بخام محصولات هپکو استفاده کنم چجوری باید از تسهیلات استفاده کنم ممنون

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۰ ۱۹:۵۸

میشه آدرس شمار تلفن بذاری

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۰۹:۱۵

سلام . تراکتور قیمت و شرایط فروش را اگر اعلام بفرمائید.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۲ ۲۲:۲۶

سلام آیا به همه می دهند یا شرایط خاصی دارد

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۰ ۰۷:۱۶

سلام بخدا کشاورزم در استان چهارمهال یه تراکتور میخام چون بخاطر نیومدن تراکتور زمنام بایر موندن بیست هکتار زمین زراعی و 3هکتارم باغدارم نبود تراکتور بهره وری ندارم

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۰ ۰۲:۴۷

سلام برای خرید لودر هپکو از چه طریق اقدام کنم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۰ ۰۲:۰۸

باسلام ممنون از لطف شما خواهش میکنم من وراهنمای کنید که بنده اگه بخوام گریدر قصدی خریداری کنم باید چه شرایطی داشتی باشم ممنون