• پنجشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401081913313
  • منبع : نمایندگی سمنان

اهدای ۶ قطعه زمین برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در ایوانکی

اهدای ۶ قطعه زمین برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در ایوانکی

ایسنا/سمنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: شش قطعه زمین جهت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در ایوانکی استان سمنان اهدا شده است.

 دکتر محمدکاظم امیدیان ۱۹ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: زمین های اهدائی به متراژ ۱۷۰۰ مترمربع و توسط افراد خیّر در شهر ایوانکی با هدف ساخت درمانگاه تامین اجتماعی به مدیریت درمان سمنان اهدا گردیده است.


وی ضمن قدردانی از این اقدام عام المنفعه و ارزشمند افزود: با توجه به ماهیت سازمان تامین اجتماعی بعنوان یک نهاد عمومی بین النسلی و گستردگی در میزان ارائه خدمات به بیمه شدگان انجام چنین اقداماتی کمک بسیار زیادی در رفع مشکلات کلان در حوزه درمان خواهد کرد. 


مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به راه اندازی کمیته جلب و ساماندهی مشارکت های مردمی در سازمان تامین اجتماعی گفت: احساس نیاز برای حل یک مشکل که برآیند خوب آن به نفع تمامی بیمه شدگان می باشد نشان از نیت خیرخواهانه و اقدام مسئولانه خیرین گرامی در اجرای سنت حسنه وقف می باشد.


وی ادامه داد: ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری و نیز بهره مندی از توان و ظرفیت های مادی و معنوی خیرین به جهت فراهم شدن زمینه تسریع و تسهیل در دریافت خدمات توسط بیمه شدگان سازمان از جمله اهداف کمیته راهبری مشارکت های مردمی است.   


دکتر امیدیان موقعیت زمین واگذار شده را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: توافق اولیه در این خصوص با خیرین محترم انجام شده و مدارک و مستندات اهدا زمین که برآورد ریالی آن حدود ۲۰ میلیارد ریال می باشد جهت تایید و انجام امور فنی و مهندسی به ستاد سازمان ارسال شده است.


وی با اشاره به استانداردهای لازم برای یک مرکز درمانی سرپائی خاطرنشان کرد: با توجه به نامناسب بودن ساختمان فعلی درمانگاه ایوانکی برای ارائه خدمات درمانی، تاکنون چندین بار تغییر و اصلاح ساختمانی در آن انجام شده است.


درمانگاه تامین اجتماعی شهر ایوانکی از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ بصورت یک مرکز درمانی یک نوبته در شیفت صبح خدماتی شامل: ویزیت پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، داروخانه، آزمایشگاه و تزریقات به مراجعین ارائه می کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha