• پنجشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401081913355
  • خبرنگار : 50175

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

سرعت گرایش به دین اسلام در اروپا و آمریکا زیاد شده است

سرعت گرایش به دین اسلام در اروپا و آمریکا زیاد شده است

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز سرعت گرایش به دین اسلام در اروپا و آمریکا زیاد شده است.

سردار مرتضی کشکولی در جلسه جهاد تبیین که امروز با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها در کانون بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: ۴۳ سال است که با آمریکا و صهیونیست‌ها درگیر هستیم.

وی تصریح کرد: طی این سال‌ها صحنه درگیری با دشمنان فرق دارد به‌طوری‌که یک روز دشمنان جدال خود را با سخت‌ترین شرایط یعنی جنگ هشت‌ساله با ایران شروع کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: در جنگ ایران و عراق، خسارت مالی و جانی فراوانی به کشور وارد شد ولی استقامت و ایستادگی ملت باعث پیروزی شد و ملت ایران با بحران و جنگ متولد شده‌اند و امروز ملت ایران آبدیده شده است.

سردار کشکولی اضافه کرد: ملت ایران بزرگ‌ترین اغتشاشات را هم‌زمان با جنگ هشت‌ساله و ترور نخبگان بزرگ تجربه کرده است به‌طوری‌که دشمنان قصد داشتند انقلاب را در نطفه خفه کنند ولی عزم و اراده این ملت اجازه شکسته شدن نهال انقلاب را نداد.

وی بیان کرد: در روزهای اول جنگ، ارتش ایران سازمان یافته نبود و سپاه نیز در حد یک کمیته محلی تشکیل شده بود، دشمنان در بیرون و داخل کشور با تجهیزات برای مقابله به میدان آمدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: در این راستا قدرت‌های جهانی نیز آنان را پشتیبانی می‌کردند، در این میان گروهک‌های منافق سراسر کشور را فراگرفته بودند و قصد ساقط کردن انقلاب را داشتند.

سردار کشکولی عنوان کرد: همزمان با جنگ، کودتاهای بزرگی رخ داد و جنگ نابرابر برعلیه ایران آغاز شد و این در حالی بود که آن زمان سلاح و تجهیزات وجود نداشت ولی ایران برای دفاع از وطن و ارزش‌ها با همه وجود به نبرد با دشمن برخاست تا نشان دهد زیر بار ظلم و زور نمی‌رود.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان به فکر تجزیه ایران هستند و این در حالی است که در اوایل انقلاب نیز دشمنان تجزیه کشور را از کردستان شروع کردند و ملت ایران بعد از ۴۳ سال انقلاب را با خون صدها هزار شهید حفظ کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم تعدادی بی‌دین و از خدا بی‌خبر حجاب بانوان را خدشه‌دار کنند، در زمان طاغوت رضاشاه آنان نتوانستند به‌زور حجاب بانوان را بردارند و بانوان ایرانی حجاب خود را برنداشتند.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: امروز سرعت گرایش به دین اسلام در اروپا و آمریکا زیاد شده و دشمنان از این موضوع عصبانی بوده و ایران اسلامی قدرت بزرگ منطقه است.

وی اضافه کرد: تجهیزات نظامی ایران به قدرت‌های بزرگ داده می‌شود به‌طوری‌که توان موشکی ایران قاره‌پیما شده و این افتخارات به برکت انقلاب و نظام اسلامی و به دست فرزندان این کشور به‌دست‌آمده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ایران اسلامی بزرگ‌ترین قدرت نظامی جهان محسوب می‌شود و دشمنان هرروز رو به افول می‌روند.

سردار کشکولی اظهار کرد: امروز آمریکا ابرقدرت جهانی نیست و جبهه مقاومت به صراحت بیان می‌کند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و بیداری اسلامی که به‌واسطه انقلاب اسلامی به دست آمده، سراسر جهان را فراگرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha