• جمعه / ۲۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401082013688
  • خبرنگار : 50491

وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه مفاهیم کنگره سراسری قرآن کریم بازدید کرد

وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه مفاهیم کنگره سراسری قرآن کریم بازدید کرد

ایسنا/گلستان وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش از نمایشگاه مسابقات مفاهیم بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در بخش دختران بازدید کرد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش که صبح امروز جمعه ۲۰ آبان به منظور حضور در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم دختران ویژه مدارس سمپاد به استان گلستان سفر کرد  دقایقی پیش در ادامه سفر یک روزه خود به گلستان، از نمایشگاه مسابقات مفاهیم بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در بخش دختران بازدید و از نزدیک با شرکت‌کنندگان این نمایشگاه گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه مفاهیم از صبح چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در گلستان آغاز به کار کرد.

 سید رضا نظری از رقابت ۱۷۰ شرکت کننده دختر در رشته‌های «حفظ»، «حفظ ویژه»، «قرائت» و «مفاهیم» قرآن کریم در بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم که به میزبانی گلستان خبر داد و افزود: 

وی با بیان اینکه در بخش آوایی این مسابقات ۸۰ نفر از دانش‌آموز دختر مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور در دوره های تحصیلی اول و دوره دوم متوسطه در رشته‌های «حفظ»، «حفظ ویژه»، «قرائت» حضور دارند، بیان کرد: همچنین ۹۰ نفر در بخش مفاهیم در محورهای «تمدنسازی» و «خودباوری» درسه قالب «ساخت کلیپ»، «تهیه پادکست (پادپخش)» و «طراحی اینفوگراف (اطلاع‌نگاشت)» شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم، در چهار مرحله مدرسه‌ای، استانی، قطبی برگزار شده و امسال استان گلستان میزبان مرحله کشوری این مسابقات است.

به گزارش ایسنا، نشست با مدیران کل و معاونین آموزشی ۱۴ استان مرزی کشور که در راستای طرح دیپلماسی مهارتی در حال برگزاری است از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به گلستان است.

همچنین وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه دبیرستان دخترانه نمونه مهر راد ایرا(جامعه یاوری)، افتتاحیه مرکز رشد و فناوری دانش آموزی شرکت خواهد کرد و حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در حال برگزاری است بخش پایانی سفر وزیر آموزش و پرورش به نگارستان ایران است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha