• شنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082114156
  • خبرنگار : 50310

مدیر گردشگری شرکت کشت‌وصنعت گردشگری فجر صفا استان:

کشت و صنعت لرستان قطب گردشگری کشاورزی کشور است

کشت و صنعت لرستان قطب گردشگری کشاورزی کشور است

ایسنا/لرستان مدیر گردشگری مجمتع کشت‌وصنعت فجر صفا لرستان گفت: تلفیق همه ظرفیت‌های مجتمع مصداق تحقق گردشگری کشاورزی در این مجموعه است که از بهمن‌ماه دو سال پیش آغاز شده و ادامه دارد و تورهای گردشگری یک روزه زیادی نیز برگزار کرده‌ایم.

نبی‌زاده در بازدید کارشناسان کشاورزی سراسر کشور از مجموعه بزرگ کشت‌وصنعت و گردشگری فجر صفا لرستان، اظهار کرد: در حوزه کشاورزی ۵۰ هکتار گلخانه‌های هیدروپونیک داریم که ۸۰ درصد از محصولات گلخانه‌ای ما به کشورهای روسیه، آذربایجان، اکراین، قطر، امارات و کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌شوند و چندین‌بار مجموعه فجر صفا به عنوان تولید کننده نمونه استان معرفی شده است.

وی ادامه داد: در بحث باغات ۵۰۰ هکتار طرح احداث باغات شامل انار، انجیر و انگور در حال بهره‌برداری هستند و در تلاش توسعه این حوزه هستیم.

مدیر گردشگری شرکت کشت‌وصنعت گردشگری فجر صفا لرستان عنوان کرد: در بحث اصلاح نژاد و جمع‌آوری دام سطح استان مجموعه کشت‌وصنعت فجر صفا یک مجموعه پرورش دام سبک با ظرفیت ۱۰ هزار رأس گوسفند اصلاح نژاد شده دارد که هم‌اکنون تکثیر گله نژاد رمانوف در حال تولید و فروش است.

وی بیان کرد: در حیطه زنبورداری نیز اولویت اول ما تولید عسل نیست بلکه اصلاح ژن ملکه مادر و سپس ژل رویال و تولید عسل در برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

نبی‌زاده عنوان کرد: بحث پرورش ماهیان خاویاری هم از سال گذشته استارت زده شده و خوشبختانه پرورش ماهی مولد خوبی داریم.

مدیر گردشگری مجمتع کشت‌وصنعت فجر صفا لرستان با اشاره به همکاری کشت‌وصنعت با تورلیدرها و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تأکید کرد: تلفیق همه این ظرفیت‌ها مصداق تحقق گردشگری کشاورزی در مجموعه فجر صفا کشت‌وصنعت لرستان است که از بهمن‌ماه دو سال پیش آغاز شده و ادامه دارد و تورهای گردشگری یک روزه زیادی نیز برگزار کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha