• شنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401082114346
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هتریک نایب قهرمانی اصفهان در لیگ تیروکمان

هتریک نایب قهرمانی اصفهان در لیگ تیروکمان

ایسنا/اصفهان تیم تیراندازی با کمان سپاهان در دو ماده و دو بخش آقایان و بانوان ۳ نایب قهرمانی و یک مقام چهارم به دست آورده و از این پس باید ترکیبش را برای حضور در لیگ تیراندازی با کمان خارج از سالن آماده کند.

سارا عبدی، سرمربی تیم تیراندازی با کمان بانوان سپاهان تشکیل و تمرینات تیمش را برای حضور در لیگ برتر فشرده و مستمر دانسته و می‌گوید: از دهم شهریورماه مسابقات لیگ آغاز شد که دو هفته قبل از آن تمرینات را شروع کردیم‌. هر روز به‌صورت انفرادی تمرین داشتیم و به خاطر شاغل بودن تیراندازها هفته‌ای یک بار تمرین رسمی گروهی را برگزار کردیم.

وی می‌افزاید: از میان اعضای منتخب استان اصفهان و بازیکنان باتجربه‌ی ملی‌پوش، ترکیب تیم را انتخاب کردیم و پس از رکوردگیری میان افراد، اعضای اصلی انتخاب شدند. تیم در زمان کوتاهی تشکیل شده و تمرینات فشرده‌ای را گذراندیم.

عبدی اضافه می‌کند: تیراندازها به‌صورت مستمر در دو بخش انفرادی و گروهی تمرین داشتند تا تمام تلاش خود را برای بهترین عملکرد در مسابقات انجام دهند، اما با بدشانسی سکوی نخست را از دست دادیم.

مربی تیم تیراندازی با کمان بانوان سپاهان درباره مرحله نهایی رقابت‌های لیگ، خاطر نشان می‌کند: در هفته آخر لیگ در بخش فینال ریکرو به مصاف سنگ آهن بافق رفتیم که تیم سطح بالایی بود و از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برد. شرایط سختی در بازی داشتیم و جو بارانی و باد سرد، تیراندازی را با مشکل مواجه کرد. 

وی ادامه می‌دهد: در بخش کامپوند با هدف طلایی تهران بر سر مقام سوم رقابت کردیم. متاسفانه با کمبود زمان مواجه شدیم و در مرحله حذفی با اختلاف تنها یک امتیاز سکوی سوم را از دست دادیم.

عبدی در پایان در خصوص برگزاری مرحله داخل سالن رقابت‌های لیگ برتر نیز توضیح می‌دهد: پس از مرحله خارج از سالن، تیر و کمان در بخش داخل سالن و در مسافت ۱۸ متری برگزار می‌شود. فیس هدف‌گذاری هم متفاوت است. پیش از این، شروع این رقابت‌ها از ۱۰ آذر به میزبانی اصفهان در نظر گرفته شده بود، اما تاکنون برگزاری مرحله داخل سالن از سمت فدراسیون به طور قطعی مشخص و اطلاع‌رسانی نشده است.

به گزارش ایسنا، هفته سوم و آخر لیگ برتر تیراندازی با کمان در دو ماده ریکرو و کامپوند بانوان و آقایان در سایت اختصاصی ورزشگاه آزادی برگزار شد که در نهایت تیم سپاهان در ریکرو و کامپوند آقایان به نایب قهرمانی دست یافت.

در بخش بانوان ریکرو نیز مدال نقره تکرار شد و کامپوند بر سکوی چهارم ایستاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha