• شنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082114468
  • خبرنگار : 50176

رئیس پارک علم و فناوری استان:

اولین رویداد تانای لرستان برگزار می‌شود

اولین رویداد تانای لرستان برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: اولین رویداد تانای لرستان به میزبانی پارک علم و فناوری استان دوم آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

فرهاد نامداری امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رویداد توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان‌ها (تانا)، به‌منظور احصاء مشکلات و نیازهای دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان و ارائه پیشنهادات و راهکارهای نوآورانه و خلاقانه برای رفع این مشکلات در لرستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در لرستان و استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در جهت رفع مشکلات و نیازمندی‌های صنایع و دستگاه‌های اجرایی استان، در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اجرای پارک علم و فناوری لرستان، رویداد توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوریاستان‌ها (تانا) در دوم آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: در این رویداد دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان مشکلات و نیازهای خود را در سایت پارک علم و فناوری لرستان به نشانی www.lstp.ir ثبت می‌کنند.

نامداری اضافه کرد: همزمان اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اعضای هیات علمی، شرکت‌های دانش ‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی و سایر افراد می‌توانند با مراجعه به سایت پارک نیازمندی های مطرح شده را دریافت و برای حل مسائل مربوطه راه ‌حل پیشنهادی خود را ارائه ‌دهند.

وی بیان کرد: مشارکت کنندگان در زمینه ‌های مختلف و تمامی رشته ها می‌توانند نیازها و راه ‌حل های مورد نظر خود را بیان کنند و در دوم آذر ماه؛ صاحبان ایده در حضور داوران، روسای دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارشناسان مرتبط، راهکارهای خود را برای حل مسائل مطروحه ارائه می دهند و بر اساس مفید و راه گشا بودن راه ‌حل های مذکور، از آن‌ها حمایت خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان ادامه داد: به برگزیدگان این رویداد بر اساس سطح آمادگی فناوری ایده‌ها، مبالغ ۲۰، ۳۰ و ۴۰ میلیون تومانی بلاعوض، تسهیلات کم‌بهره، امکان استفاده از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری لرستان و ارائه کمک هزینه ۵۰ درصدی در قالب طرح احمدی روشن اعطا خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان و صاحب‌نظران می‌توانند با مراجعه به نشانی وب‌سایت www.lstp.ir نسبت به دریافت نیازهای احصاء شده و ارائه راهکار مراجعه و راه‌حل یا ایده پیشنهادی خود را در قالب فایل معرفی، به رایانامه موجود در سایت جهت ارزیابی ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha