• شنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401082114518
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

ضرب‌الاجل یک ماهه برای ساماندهی کشتارهای غیرمجاز منطقه «تنگاری» بویراحمد

ضرب‌الاجل یک ماهه برای ساماندهی کشتارهای غیرمجاز منطقه «تنگاری» بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مخالف معیشت مردم نیستیم گفت: کشتارهای منطقه تنگاری بویراحمد ساماندهی شود.

کیامرث حاجی‌زاده در نشست ساماندهی کشتارگاه‌ها با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: به لحاظ اعتباری با توجه به تحریم‌ها مشکلاتی وجود دارد و انتظار نداریم یک شبه معجزه شود اما مسائل اولویت‌بندی و با همان اعتبارات محدود مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله‌ها، کنترل ترافیک و ساماندهی کشتارگاه‌ها سه اولویتی است که باید در دستور کار قرار گیرد، اظهارکرد: از شهرداری‌ها انتظار احداث روگذر و زیرگذر نداریم و تنها می‌خواهیم به موقع زباله‌ها را جمع‌آوری، ترافیک را کنترل و کشتارگاه‌ها را ساماندهی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ساماندهی کشتارگاه‌ها خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها در یک بازده زمانی سه ماهه فرصت دارند از اعتباراتی که به آنها می‌دهیم کشتارگاه‌ها را ساماندهی کنند اگر نمی‌توانند برون‌سپاری و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند.

حاجی زاده تصریح کرد: تمامی شهرهای کوچک مکلف هستند در کشتارگاه‌های صنعتی شهرهای همجوار کشتار خود را انجام دهند.

وی با اشاره به کشتار غیرمجاز دام در  منطقه تنگاری بویراحمد ادامه داد: در این منطقه یا باید کشتارگاه احداث شود یا کشتارگاه‌ها در کشتارگاه صنعتی یاسوج انجام پذیرد، نباید از این دو حالت خارج شود.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مخالف معیشت مردم نیستیم اما کشتار باید به صورت بهداشتی انجام شود، بیان کرد: دامپزشکی موظف است در یک فرصت زمانی یک ماهه کشتار در تنگاری را ساماندهی کند، ضمن اینکه جلسات کارگروه ساماندهی کشتارگاه‌ها هر ماه برگزار و مشکلات رفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha