• یکشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401082215107
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم فوتسال امید گیتی‌پسند:

توجه به رده‌های پایه، تیم ملی را تقویت می‌کند / کشاورز به جوانان بها می‌دهد

توجه به رده‌های پایه، تیم ملی را تقویت می‌کند / کشاورز به جوانان بها می‌دهد

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال امید گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند یک برند فوتسال آسیایی و جهانی است و توجه این باشگاه به رده‌های پایه می‌تواند کمک زیادی با تیم ملی کند. کشاورز به جوانان اهمیت می‌دهد و همین امر به تیم ما بسیار کمک کرد.

مهدی محمدی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت استعدادیابی و پرورش تیم‌های پایه، اظهار کرد: تیم‌های پایه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. برای مسابقات باید ۳ ماه قبل از آن تمرینات را آغاز کرد تا استعدادیابی خوبی انجام و از پتانسیل‌های بومی استان استفاده شود. درهای باشگاه گیتی‌پسند به روی همه باز است و از تمام مربیان استان می‌خواهم که در این‌ کار ما را یاری کنند.

وی افزود: گیتی‌پسند یک برند فوتسال آسیایی و جهانی است. اگر این توجه و استعدادیابی انجام شود، در چند سال می‌توان بازیکنان جوان خوبی را به تیم ملی بزرگسالان معرفی کرد. گیتی‌پسند در تمام رده‌ها فعالیت می‌کند که امتیاز مثبتی برای تیم بزرگسالان است.

سرمربی تیم فوتسال امید گیتی‌پسند یادآور شد: اگر باشگاه در کنار رده‌های پایه‌ای که دارد، در رده امید و نوین هم تیم‌داری کند، پس از مسابقات امید به گیتی نوین رفته و آب‌دیده‌تر خواهند شد. این روال برای آماده‌سازی بیشتر کمک می‌کند. امیدوارم با راه‌اندازی گیتی نوین بازیکنان پس از رقابت‌های امید به تیم پیوسته و تمریناتشان را ادامه دهند تا بازیکنان بهتری برای رقابت آماده شوند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال امید گیتی‌پسند در لیگ برتر امید، تصریح کرد: بازی‌های سختی را گذراندیم و هر ۶ تیم گروه آماده بودند. در هر دو دور رفت و برگشت ما به‌عنوان تیم اول و قم نیز به‌عنوان تیم دوم گروه بالا آمدیم. در گروه دیگر نیز تیم سیرجان و رعد کاشان به جمع ۴ تیم صعود کردند. در مرحله نهایی در سیرجان با دو پیروزی قهرمان رقابت‌ها شدیم.

محمدی ادامه داد: سطح کیفی مسابقات امسال بالا بود، زیرا اکثر بازیکنان امید در تیم بزرگسالان نیز حضور دارند. 

وی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم بزرگسالان گیتی‌پسند محمد کشاورز است که نشانه مثبتی برای باشگاه است، زیرا او به جوانان اهمیت داده و به آن‌ها بها می‌دهد. همین موضوع بسیار به تیم ما کمک کرد. بازیکنانم نیز بسیار تلاش کردند تا توانایی خود را نشان دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha