• یکشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401082215147
  • خبرنگار : 71489

درخواست صالحی از همقطارانش برای بازدید از مراکز بیماران سرطانی

درخواست صالحی از همقطارانش برای بازدید از مراکز بیماران سرطانی

نماینده فریدن، چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت دارو در کشور اظهار کرد: از همکاران خود می‌خواهم که به مراکز درمانی بیماران سرطانی سر بزنند و اشک‌های مادران دلسوخته فرزند از دست رفته را ببینند و ناله‌های آتشین پدران را بشنوند که چگونه دارایی خود را از دست داده‌اند و به دنبال آن جگرگوشه خود را در خاک سپرده‌اند.

به گزارش ایسنا، حسین محمد صالحی دارانی نماینده فریدن، چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در جلسه نوبت صبح روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر بهداشت و درمان و سازمان بازرسی کل کشور گفت: بسیاری از خانواده‌های گرفتار بیماران خاص ته‌مانده دارایی خود را چوب حراج می‌زنند تا داروهای این بیماران را تهیه کنند و سرانجام بسیاری از مسئولان آنها را به بازار سیاه روانه می‌کنند و همین مسئولان، دلالان داروهای شده‌اند.

وی افزود: هر ساله با صرف هزینه‌های بسیار در بودجه دارو به صورت سهمیه به برخی دستگاه‌ها داده می‌شود اما مشخص نیست که در کجا و چگونه توزیع می‌شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از همکاران خود می‌خواهم که به مراکز درمانی بیماران سرطانی سر بزنند و اشک‌های مادران دلسوخته فرزند از دست رفته را ببینند و ناله‌های آتشین پدران را بشنوند که چگونه دارایی خود را از دست داده‌اند و به دنبال آن جگرگوشه خود را در خاک سپرده‌اند.

صالحی دارانی تاکید کرد: سهمیه های تخصصی و نحوه توزیع آن باید توسط وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر به صورت دقیق بررسی و تفحص شود.

وی همچنین خواستار بخشش سود و دیرکرد و اهمال تسهیلات وجه کشاورزی کشاورزان شد و بر لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و پرداخت معوقات حقوق فرهنگیان اعزام به خارج تأکید کرد.

صالحی دارانی در پایان از هیأت رئیسه مجلس خواست که در دستور روزانه خود از واژه‌های بیگانه استفاده نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha