• یکشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082215502
  • خبرنگار : 50175

استاندار لرستان:

شهید عجمیان ابعاد متفاوت فتنه اخیر را نمایان کرد

شهید عجمیان ابعاد متفاوت فتنه اخیر را نمایان کرد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شهید عجمیان با نثار جان عزیزش ابعاد متفاوت فتنه اخیر را نمایان کرد.

فرهاد زیویار در همایش بزرگداشت بسیجی شهید روح‌الله عجمیان که امروز در شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار کرد: شهید عجمیان با نثار جان عزیز خودش نشان داد که این فتنه اگر چه شکلش با جنگ‌های قبل متفاوت است اما ابعاد مختلفی داشته و یک جنگ تمام‌عیار است.

وی با بیان اینکه شهید عجمیان واقعه عاشورا و شهادت شهید حججی‌ها را تداعی کرد، در مورد این شهید مدافع امنیت همچنین ادامه داد: او و خانواده‌اش همیشه سربلند هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه هم‌وطنان و مردم شهرستان در تجمعات ثابت کردند قدردان این شهید مظلوم هستند، افزود: ما تجربه‌مان در جنگ و دفاع از نوامیس کشور کم نیست.

زیویار خاطرنشان کرد: در دهه شصت ما یک جنگ کلاسیک و فرسایشی را تجربه کردیم و مردم ما به‌خوبی می‌دانند دشمنانشان نسبت به کشور چه کینه‌ای دارند.

وی بابیان اینکه اعتقاد دارم جنگ امروز هم همان جنگ است اگرچه ابعادش و شکلش تغییر یافته و پیچیده‌تر شده است، اضافه کرد: در این جنگ استفاده از ابزارهای رسانه‌ای صدها برابر شده است.

استاندار لرستان در خصوص نمونه بهره‌برداری رسانه‌ای دشمنان در فتنه اخیر گفت: اگر جمعیت ۳۰ هزار نفری مردم ما در شهرستان‌ها به حمایت از انقلاب حضور پیدا می‌کنند حتی یک‌بار هم در رسانه‌های مزدور منعکس نمی‌شود.

زیویار ادامه داد: این در شرایطی است که اگر ۲۰ یا ۳۰ نفر فریب خورده برای تخریب اموال عمومی آن هم به بهای ناچیز و رقم‌های بی‌ارزشی مانند اقامت در فلان کشور به خیابان می‌آیند صد و هزار بار در رسانه‌های دنیا انعکاس پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز پیچیده است و مردم باید مانند شهید عجمیان که از جنس همین مردم است، دقت داشته باشند، گفت: از جنس شهید عجمیان فراوان داشته و مردم ثابت کردند همواره وسط میدان هستند.

استاندار با بیان اینکه از حیث رسانه‌ها باید عنوان کنیم که امکانات ما با دشمنان و غرب قابل‌مقایسه نیست، افزود: با این وجود باید همه وسط کار باشیم و ان شاالله با هوشیاری مردم پوزه دشمن به خاک مالیده و دشمنان در نیت پلید خود طرفی نخواهند بست.

گفتنی است، شهید روح‌الله عجمیان اهل شهرستان کوهدشت هفته گذشته در اغتشاشات شهرستان کرج در دفاع از امنیت مردم به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha