• دوشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401082315946
  • خبرنگار : 50300

مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خبر داد

فعالیت ۶۷ انجمن و کانون دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز

فعالیت ۶۷ انجمن و کانون دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز

ایسنا/خوزستان مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از فعالیت ۵۳ انجمن علمی و ۱۴ کانون اجتماعی دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

دکتر حامد صافی با اشاره به مشارکت نزدیک به ۳ هزار دانشجو در انتخابات کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه، اظهار کرد: با برگزاری این دوره از انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، ۵۳ انجمن علمی و ۱۴ کانون اجتماعی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سلسله کارگاه‌های توانمندسازی شورای مرکزی کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، در هفته‌های آتی برقرار خواهد شد و پس ‌از آن فعالیت قانونی کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی، آغاز می‌شود.

مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، با اشاره به نحوه فعالیت و شکل‌گیری کانون‌ها در دانشگاه، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و هنری برای پاسخگویی به نیازهای متنوع و رشد خلاقیت‌های فرهنگی دانشجویان، سامان بخشیدن به خواسته‌ها و تلاش‌های خودجوش فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی آن‌ها و ارتقای سطح همکاری جمعی و نیز گسترش فرهنگ مشارکت تأسیس ‌شده‌اند.

صافی گفت: این کانون‌ها به‌عنوان رکنی کارآمد و تأثیرگذار در شکل‌گیری فعالیت‌های گروهی و جامعه‌پذیری دانشجویان تشکیل می‌شوند و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فعال دانشجویی در زمینه فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی در دانشگاه به ایفای نقش می‌پردازند.

وی در خصوص انجمن‌های علمی دانشجویی، عنوان کرد: انجمن‌های علمی دانشجویی به منظور حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ و اخلاق علمی در دانشگاه‌های کشور، تقویت روحیه و بنیه علمی دانشجویان مستعد و توانمند و فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های جمعی علمی، همچنین بهره‌گیری از توانمندی و خلاقیت آنان در تحقق توسعه علمی و جنبش نرم‌افزاری، طبق آیین‌نامه تشکیل می‌شوند و به فعالیت می‌پردازند.

مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز یادآور شد: فعالیت‌های انجمن‌های علمی شامل آموزشی، پژوهشی، ترویجی و ارتباط با صنعت و جامعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha