• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401082416416
  • منبع : نمایندگی سمنان

جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود

جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان سمنان از برگزاری جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان در دی‌ماه امسال خبر داد.

رضا مهدیان ۲۴ آبان ماه به خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان از امروز با هدف استفاده از فرم، رنگ و نقش پوشاک سنتی این استان در طراحی‌ پارچه و طراحی و تولید لباس منتشر شد.

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان سمنان با اشاره به اهمیت و تنوع این جشنواره استانی گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود.

مهدیان افزود: اخرین مهلت ارسال اثار ۲۸ آبان است و داوری آثار ۱۵ آذر، آماده سازی و نصب آثار راه یافته به نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ دی، برپایی نمایشگاه ۲۰ تا ۲۵ دی و اختتامیه و اهدای جوایز به برترین های این جشنواره ۲۵ دی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: دی، طراحی لباس اجتماع بانوان ایده‌پردازی و تصویرگری اثر به صورت نرم افزاری یا دستی، طراحی چادر و پوشش سر ایده‌پردازی و تصویرگری اثر به صورت نرم افزاری و دستی و طراحی پارچه ایده پردازی و تصویرگری از بخش‌های این جشنواره استانی هستند.

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان از طراحی "پوشاک مشاغل" به عنوان بخش ویژه جشنواره امسال نام برد و اظهار کرد: شرکت کنندگان در کلیه گرایش‌ها می‌توانند علاوه بر ارسال آثار در گرایش های اصلی دراین بخش نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به داوری آثار و تجلیل از برگزیدگان جشنواره گفت: به سه نفر از برگزیدگان درهر بخش به ترتیب جوایزی اهدا خواهد شد که لوح تقدیر تندیس جشنواره و اعطای تسهیلات از جمله آنها است.

وی از۲۸آبان ماه به عنوان اخرین مهلت ارسال اثار به دبیرخانه جشنواره نام برد و افزود: اختتامیه جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان۲۵ دی ماه خواهد بود.

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان همچنین از برنامه ریزی برای برپایی یک نمایشگاه در استان خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه ۲۰لغایت ۲۵ دی ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha