• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1401082416653
  • خبرنگار : 30165

حمایت همراه اول از پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و طرح‌های پسادکترا

حمایت همراه اول از پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و طرح‌های پسادکترا

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در قالب اعطای پژوهانه (گرنت) از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و طرح‌های پسادکتری مطابق با نیازهای پژوهشی خود، حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرکز تحقیق و توسعه شرکت همراه اول با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه اقدام به حمایت از پایان‌نامه‌ و طرح‌ها مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول در قالب اعطای گرنت پژوهشی کرده است. این حمایت با هدف پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با رویکرد ارتقای کیفیت رساله‌ها، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره‌مندی از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

در این دوره از فراخوان حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت‌دار همراه اول تعریف شده و طرح‌های منتخب در ۲ نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مخاطبین این طرح دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اساتید دانشگاه‌ها، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران در مؤسسات تحقیقاتی هستند و طرح‌های ارسالی باید نیازمحور و در راستای توسعه‌ کسب وکار و ابعاد بازار همراه اول بوده و در راستای یکی از محورهای اولویت‌دار اعلام شده از سوی همراه اول باشند. این افراد می‌توانند در قالب شرایطی که در این دستورالعمل مشخص شده است، از حمایت‌های مالی و زیرساختی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول استفاده کنند.

مبالغ حمایتی از طرح‌های مورد تایید به شرح زیر است:

حمایت همراه اول از پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و طرح‌های پسادکترا

دانشگاه‌های دعوت شده در فراخوان؛ دانشگاه اصفهان، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه تبریز، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تهران، دانشگاه شاهد، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه کردستان و دانشگاه گیلان هستند.

دانشجویان و پژوهشگران متقاضی شرکت در این طرح می‌توانند برای اطلاع از لیست محورهای اولویت‌دار، شرایط شرکت در این طرح و ثبت‌نام در این فراخوان حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان به وبسایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha