• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401082416718
  • خبرنگار : 71489

نماینده بابل: قرارگاهی جهت رصد همه اقدامات در حال انجام دشمن شکل بگیرد

نماینده بابل: قرارگاهی جهت رصد همه اقدامات در حال انجام دشمن شکل بگیرد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به رییس مجلس پیشنهاد داد تا قرارگاهی جهت رصد همه اقدامات در حال انجام دشمن شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز سه‌شنبه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: مردم مطلع هستند که حوادثی که امروز اتفاق افتاد، بسیار مهم بوده و با توجه با جایگاهی که مجلس دارد، ما نمایندگان برای دفاع از قانون اساسی و نگهبانی از حریم اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی سوگند یاد کرده‌ایم.

وی افزود: بر همین اساس با توجه به اینکه در حال جهاد همه جانبه هستیم، به ریاست محترم مجلس پیشنهاد می‌کنم که قرارگاهی شکل بگیرد تا بتوانیم همه اقداماتی که دشمن امروز در حال انجام است را رصد کنیم و با تشکیل این قرارگاه چند موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

این نماینده مجلس گفت: با توجه به اینکه متاسفانه شاهدیم که در کنگره آمریکا هر روز یک قانون علیه جمهوری اسلامی ایران صادر می شود و همچنین فرانسه، آلمان و اینترنشنال ها امروز حوادثی رت ایجاد کردند، وزارت خارجه و سایر وزارتخانه ها باید پای کار بیایند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

سعادتی با بیان اینکه تمام هدف، آمال و استراتژی دشمنان ایجاد فضای و نا امیدی در دل جوانان و عموم مردم است، تاکید کرد: امروز ایران مقتدر در ابعاد مختلف به تحولات عظیمی رسیده و ما شاهد پیشرفت همه جانبه هستیم و موشک هایپر سونیک قاره پیما را تولید کردیم.

وی همچنین گفت: از دولت می‌خواهیم که مراقب فراز و نشیب ارز و طلا باشد و با اقدام مناسب در حوزه ارزش پول ملی، حتماً نگرانی را از مردم دور کند. همچنین از قوه قضائیه می‌خواهیم که مبارزه با عناصر فاسد را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایسنا، سعادتی در تذکر دیگری به وزارت دفاع و سازمان خصوصی سازی، گفت: پروژه واگذاری شرکت ابر مهندسی مشانیر با ۴۲ درصد پیشرفت که مربوط به سهام عدالت است، باید مورد نظارت ویژه قرار بگیرد. همچنین باید دخالت ها در این حوزه کم شود و مسئولان مربوطه پاسخگو باشند.

وی اظهار کرد: سازماندهی اغتشاشات در فضای مجازی از سوی رسانه بیگانه انجام شد و ۵ خبرگزاری بیگانه طی ۴۵ روز ۳۷ هزار دروغ پخش شد؛ با توجه به کوچ کردن مردم به پیام رسان های داخلی، این حوزه باید تقویت شود تا عقبگرد صورت نگیرد. دشمنان می خواهند مسئولان کشور را به چنین اموری سرگرم کنند تا از سازندگی باز بمانیم.

این نماینده مردم گفت: از مقام معظم رهبری بابت اعزام هیبت به سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم. همچنین از سپاه پاسداران به دلیل انهدام مواضع تروریست‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha