• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401082417136
  • منبع : نمایندگی مرکزی

فرمانده سپاه روح الله:

امروز حضور ایران در منطقه تعیین کننده است

امروز حضور ایران در منطقه تعیین کننده است

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز حضور ایران در منطقه تعیین کننده است، گفت: دشمنان اعتراف می کنند که ایران اسلامی ابرقدرت است و جنگ رکیبی علیه ملت راه انداخته اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست جهاد تبیین در پالایشگاه شازند در جمع مدیران و کارگران این مجموعه اظهار کرد: ملت ایران داعیه دار مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه هستند و امروز دشمنان اعتراف می کنند که ایران اسلامی ابرقدرت است و از این موضوع می هراسند و جنگ ترکیبی علیه ملت راه انداخته اند.

وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در صحنه های مختلف همواره تولید کننده قدرت بوده، گفت: علیرغم تحریم ها و توطئه های ظالمانه ایران اسلامی، ملت مسیر پیشرفت را شتابنده طی می کند. امروز حضور ایران در منطقه تعیین کننده است و هیچ معادله ای در منطقه بدون حضور ایران تحقق نمی یابد.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه هدف دشمن از جنگ ترکیبی متوقف کردن قطار پیشرفت است، افزود: دشمنان باید از تجربه های ناموفق و شکست های متعدد خود علیه ملت ایران درس عبرت بگیرند و قطعا مردم آگاه و بصیر ایران و جوانان با اراده و غیرتمند اجازه نمی دهند اهداف پلید دشمنان اجرایی شود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت داشتن جوانانی چون شهید حاجی و آرمان علی وردی راه پرافتخار و قله های بلند سعادت را طی خواهد کرد و اینها مایه افتخار و قدرت انقلاب اسلامی هستند. ایستادگی آنها در برابر دشمنان نشان از ریشه های عمیق انقلاب و توانمندی های ملت ایران دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: فرهنگ و گفتمان بسیجی عامل موفقیت ها و پیشرفت ها است و دشمنان فهمی از قدرت نرم انقلاب اسلامی و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی ندارند، البته لازم است گفتمان بسیجی در همه بخش ها و خصوصا خلاء هایی که وجود دارد حاکم‌ شود.

وی با بیان اینکه دشمن به توان و قدرت انقلاب اسلامی آگاه است ، گفت: دشمن امروز نگران صادرات جنگ افزارهای ساخت ایران است و می بینید بالاترین روابط اقتصادی را با دنیا دارد، در بسیاری از عرصه ها جوانان ایرانی حرف برای گفتن دارند و لذا دشمن در همه عرصه ها علیه انقلاب، شکست خورده و زمین گیر شده است.

سردار کریمی تأکید کرد: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب و جایگاه امروز کشور باید تبیین شود چراکه یکی از ابعاد جنگ شناختی پنهان کردن نقاط قوت کشور است و امروز به منظور جلوگیری از تحریف و دروغ پردازی دشمنان باید در عرصه جهاد تبیین ورود کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی و انقلابی از هر زمانی مقتدرتر و حرکت آن به سمت پیشرفت شتابنده تر است، افزود: به فضل الهی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه به جوانان با انگیزه و اراده در آینده ای نزدیک بر دشمنان غلبه نهایی خواهیم کرد چراکه ما به خدا و قدرت الهی متصل هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به زحمات و مجاهدت های کارگران در عرصه های تولید بیان کرد: کارگران عزیز که امروز در جبهه اقتصادی فعالیت می کنند تجسم زنده ای از شرافت، غیرت، گذشت و مسئولیت پذیری در قبال مردم و تولید و مجاهدان فی سبیل الله هستند و زحمات کارگران در بخش های مختلف تولید بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: کارگران علاوه بر اینکه با جهاد اقتصادی توطئه های دشمن را خنثی می کنند امروز در جنگ شناختی و با آگاهی و بصیرتی که داشتند در مقابل تحریکات دشمنان و فریب های آنها ایستادگی کردند و این نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب در بین اقشار مختلف مردم دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه روح الله، سردار کریمی با تقدیر از حضور کارگران در مناسبت های مختلف انقلابی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز جامعه کارگری استان مرکزی دارای روحیه ای بسیجی و انقلابی است و حضور آنها علاوه بر میدان تلاش و تولید در میدان های دفاع از ارزش های انقلاب نشان از پیشگامی آنها در صیانت از انقلاب دارد و انجام‌کارهای بزرگ فرهنگی به شکل خودجوش در میان کارگران بسیار جای تقدیر دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha