• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401082517595
  • خبرنگار : 50039

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان خبر داد

پرداخت ۳۵ درصد حقوق بانوان و مردان بسکتبال شهرداری گرگان

پرداخت ۳۵ درصد حقوق بانوان و مردان بسکتبال شهرداری گرگان

ایسنا/گلستان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از پرداخت ۳۵ درصد قرارداد بازیکنان بانوان و مردان بسکتبال شهرداری خبر داد و افزود: پرداختی‌ها در برخی موارد رقمی بیش از این درصد است.

کریم علمی در گفت‌وگو با ایسنا آخرین وضعیت تیم‌های بسکتبال بانوان و مردان شهرداری گرگان را تشریح و اظهار کرد: هر دو تیم با قدرت و توانمندی بسیار بالا در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به اینکه وقفه برگزاری بازی‌ها به دلیل تمرینات تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: تیم مردان نخستین بازی را پس از اتمام اردوی تیم ملی در اراک برگزار می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دست‌اندرکاران باشگاه‌های زیرمجموعه شهرداری انتظار داشتند که در ابتدای فصل ۳۵ درصد از مبلغ قراردادها به بازیکنان پرداخت شود، ادامه داد: با حمایت‌های شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، هیئت اجرایی و هیئت مدیره باشگاه، تعهد ۳۵ درصد و در برخی موارد رقمی بیش از این درصد قراردادهای تیم مردان پرداخت شده است.

علمی با بیان اینکه روحیه تیم مردان بسکتبال شهرداری خوب است و مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با قدرت و اقتدار بازی‌ها را به نفع خودمان به پایان ببریم و همچنان که در صدر جدول قرار داریم، بتوانیم برای سومین سال پیاپی از عنوان قهرمانی دفاع و جام را به بسکتبال‌دوستان استان هدیه کنیم.

پرداخت ۳۵ درصد حقوق بانوان و مردان بسکتبال شهرداری گرگان

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد رقم قرارداد تیم بانوان هم همانند تیم مردان پرداخت شده است، افزود: تیم بانوان شهرداری با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد تا بتواند در کنار مردان، جایگاه برتر را در پایان فصل به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان هم اکنون با ۱۱ امتیاز «پنج پیروزی و یک باخت» و تیم بانوان شهرداری گرگان با ۸ امتیاز از ۴ بازی همچنان صدرنشین لیگ‌های برتر مردان و بانوان ایران هستند.

گفتنی است، اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر در اختیار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha