• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401082517892
  • خبرنگار : 50039

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان استان گلستان

طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان استان گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه شرکت ۱۰۰ میلیارد تومان از مشترکان خانگی و صنعتی استان طلب دارد، افزود: بدهی مشترکان صنعتی به شرکت ۴۴ میلیارد تومان است.

علی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه همه ۳۳ شهر گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و از ۹۹۹ روستای استان به ۹۲۸ روستا گازرسانی شده است، اظهار کرد: حدود ۹۸.۹ خانوار روستایی استان گازدار هستند و روستاهای فاقد گاز یا خالی از سکنه بوده و یا زیر ۲۰ خانوار هستند که گازرسانی به ۲۱ روستا را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه این شرکت توزیع گاز به ۶۳۵ هزار مشترک استان را بر عهده دارد، ادامه داد: گازرسانی به بیش از یک هزار واحد صنعتی عمده و دو واحد نیروگاه علی‌آباد و کارخانه سیمان پیوند گلستان از دیگر وظایف شرکت است.

وی از مصرف ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب تا ۴ میلیارد مترمکعب مصرف گاز طبیعی توسط حدود یک میلون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با نگاهی اجمالی به وضعیت مصرف بالای گاز در استان باید بگوئیم که گلستان به عنوان استان مصرف کننده گاز در سطح کشور مطرح است و آیندگان قضاوت خوبی را در مورد ما نخواهند کرد.

طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان استان گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان بدهی مشترکان خانگی و صنعتی به شرکت را ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مشترکان خانگی ۵۶ میلیارد تومان و واحدهای صنعتی ۴۴ میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستند.

وی بهینه سازی و رعایت اصول مصرف را از الزامات جامعه امروز در استفاده از منابع طبیعی برشمرد و تصریح کرد: استان گلستان از لحاظ وصول مطالبات در میان ۳۱ شرکت گاز سراسر کشور در رتبه هشتم قرار دارد و این نشان می‌دهد مردم در پرداخت‌ها همکاری خوبی دارند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ۹۸.۶ درصد اعتبارات جاری شرکت جذب شده و ۱۰۰ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود، اضافه کرد: حقوق پرسنل شرکت به شکل کامل پرداخت شده و بدهی به همکاران نداریم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ ایجاد خط انتقال گازرسانی به طول ۲۷۰ کیلومتر را در دست اجرا داریم، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید جذب و ۶ هزار و ۸۵۰ علمک جدید نصب کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha